Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаНачин на заявяване на услугата:
- През портал за предоставяне на електронни услуги
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване
- Със заявление по пощата
Необходими документи за приемане на уведомление за работно време при откриване на обект или заявяване промяна на работното време на обекта:
- Работно време при откриване на обект:
1. Заявлението за работно време на обекта (по образец) в 2 (два) екземпляра, съгл. чл. 3а, ал. 2 от Наредба №14 за търговската дейност на територията на Община Плевен, приета от ОбС-Плевен, утвърден със Заповед №РД -10-796/13.07.2020г. на Кмета на Община Плевен;
2. Документ за собственост на обекта, и Договор за наем при обект в нает имот;
3. Документ (Разрешение за ползване/Удостоверение) за въвеждане в експлоатация на обекта по ЗУТ ( за IV и V категория с №….…и година на издаване…….. - се изисква по служебен път);
4. Становище от Регионална здравна инспекция - Плевен относно спазване на граничните стойности на показателите за шум, определени с наредбата по чл.11, т.5 от Закона за защита на шума в околната среда;
5. За търговски обекти, преместваеми съоръжения /маси, стелажи, навеси и др. / по смисъла на ЗУТ, разрешение за поставяне издадено от отдел ТСУ и КН и дирекция „Икономическо развитие“ (изисква се по служебен път).
- Промяна на работното време на обекта:
Заявление по образец, съгласно чл. 3а, ал. 6 от Наредба № 14 на ОбС – Плевен за търговска дейност на територията на Община Плевен, утвърден със Заповед №РД -10-796/13.07.2020г. на Кмета на Община Плевен.
- Удължаване на работното време на обекта:
1. Заявление по образец, съгласно чл. 4 от Наредба № 14 на ОбС – Плевен за търговска дейност на територията на Община Плевен, утвърден със Заповед №РД -10-796/13.07.2020г. на Кмета на Община Плевен.
2. Становище на Регионална здравна инспекция - Плевен относно спазване на граничните стойности на показателите за шум, определени с наредбата по чл.11, т.5 от Закона за защита на шума в околната среда.
3. Положително становище на ОД на МВР
4. Пълномощно, ако заявлението се подава от упълномощено лице.
5. Протокол на ОС на ЕС за съгласие на 50% +1 от собствениците, включително съгласието на всички непосредствени съседи за обектите (за обектите по чл.3, ал.3).
Технологични картиТК - 3087 - Удостоверение за работно време пре откриване на обект или заявяване промяна на работното време на обекта
Начин на получаване- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреностСредство за електронна идентификация средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК
Закон за защита от шума в околната среда
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.- такса за удължено работно време за търговски обект- 50 лева, съгл. Наредба №17 на ОбС Плевен
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
такси за административни услуги - 448007
- за работно време на търговски обект- без такса
- за промяна на работно време за търговски обект- без такса
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път