Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Трудово
  • Характер на работата:
    • Агенция по вписванията обявява подбор за заемане на длъжността „главен специалист“ /1 щатна бройка/ в Служба по вписванията – Враца, Регионална дирекция – Враца, Главна дирекция „Регистри“.

       Основни функции и отговорности:

      Извършва вписвания, отбелязвания и заличавания на факти и обстоятелства по разпореждане на съдия по вписванията, предвидени изрично в законите или Правилника по вписванията и подреждане на подлежащите на вписване актове в достъпни за гражданите книги. 

      Максимално трудово възнаграждение: до 2 200 лв.

  • Минимален професионален опит:
    • 2 година/години
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • Изисквания за заемане на длъжността:

      - средно образование;

      - професионален опит – не по малко от 2 години, съгласно КДА.

  • Място на работа:
    • гр. Враца, бул. "Александър Стамболийски" № 7
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Допълнителна информация за начина на провеждане:

Начинът на провеждане е по предварителен подбор от работодателя и интервю.

Необходими документи за кандидатстване:

·         заявление (свободен текст) за участие в подбор за заемане на длъжността;

·         автобиография;

·         копие от диплома за завършено образование;

·         копия от документи за стаж (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка).


* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване