Допълнителна информация за начина на провеждане:
След изтичане на крайния срок за подаване на документи, Комисия назначена със Заповед на Кмета на общината се задължава:
1. Да разгледа постъпилите заявления за участие в конкурса за длъжността: Ръководител на звено вътрешен одит в Община Ружинци - ОбА Ружинци, и определи допуснатите до втория етап кандидати.
2. За извършеното, Комисията да изготви Протокол и Списъци на допуснатите и не допуснатите кандидати, които да се поставят на информационното табло на общинска администрация.
3. Комисията да определи и посочи датата, часът на започване и мястото на провеждане на конкурса.
* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:
Видин, Ружинци, Ружинци
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
Георги Димитров № 31 , електронна поща : rujinci@abv.bg
Административно звено:
Обща администрация/Дирекция "Обща администрация"
Лице за контакт:
Име: Габриела Живкова
Телефон: 0899565994
Електронна поща: rujinci@abv.bg
Краен срок за подаване на документи:
30.12.2025 г. 16:30
Ден на публикуване:
01.12.2025 г.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
obshtina-ruzhintsi.com/obshtina
Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес rujinci@abv.bg, като в този случай заявлението и декларациите, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 30-дневен (тридесет) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса. Документи се приемат в сградата на Община Ружинци, находяща се в с. Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31, „Деловодство” всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи.