Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Ръководи, организира, планира, координира и контролира работата на отдела. Планира, организира и ръководи дейности по осигуряване на защита на живота и здравето на населението, опазване на околната среда и имуществото при бедствия и аварии на територията на община Перник. Организира, планира, ръководи и участва при издирване и спасяване на лица в планинска среда и трудно достъпни терени. Управлява наличната апаратура и техника. Изпълнява и други дейности свързани с длъжността и дейностите на отдела. *Основният размер на заплатата на длъжността се определя съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите в Община Перник.
  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 3 години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • III младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • Да отговаря на условията по чл.7 от Закона за държавния служител
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Допълнителни умения и квалификации:
      • -
  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1,077.00 лв. / 550.66 €
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:
1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно общинската администрация (съгл. чл. 33, ал.1, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители); 2. Интервю (съгл. чл. 34, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители) *До етап на конкурса - Интервю се допускат кандидатите, преминали успешно етап на конкурса – Решаване на тест.

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване