Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Организира и отговаря за дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им; административното обслужване, документооборота и общинския архив. Организира и контролира дейността на звената по гражданска регистрация, административно обслужване, правно обслужване, управление на човешките ресурси, информационно-техническо обслужване, обществени поръчки, младежки дейности и спорт и други допълнително възложени дейности от кмета на общината. Организира и контролира годишното оценяване на служителите в общинската администрация. Отговаря за поддържане в актуално състояние на избирателните списъци в общината и осъществява организационно-техническа подготовка, и произвеждането на избори и референдуми. Изпълнява и други дейности, определени в нормативни актове или възложени от кмета на общината.
  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Магистър
  • Минимален професионален опит:
    • 5 години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • I младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • -
        Нормативен акт: -
  • Допълнителни умения и квалификации:
      • -
  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1,077.00 лв. / 550.66 €
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Концепция за стратегическо управление
Тема на разработката: Визия за работа и развитие на общинската администрация за периода 2026 г. - 2028 г.
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:
1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно общинската администрация (съгл. чл. 33, ал.1, т. 1 от НПК 2. Защита на концепция за стратегическо управление на тема: „Визия за работа и развитие на общинската администрация за периода 2026 г. – 2028 г.“ (съгл. чл. 33, ал.1, т. 3 от НПКПМСл) *Концепцията за стратегическо управление да бъде разработена във формат А4 и съдържание до 10 страници, включващо най-важните въпроси по темата, практическа насоченост, ясно формулирани цели, съобразност със спецификата на функциите на длъжността и действащите нормативни актове. Представя се при подаване на документите за кандидатстване, в запечатан плик - надписан с три имена на кандидата, длъжността, за която се кандидатства и подпис на кандидата. ** До етап на конкурса – Защита на концепция за стратегическо управление се допускат кандидатите, преминали успешно етап на конкурса – Решаване на тест. На недопуснатите кандидати до този етап, пликовете с представените от тях концепции не се отварят от конкурсната комисия. 3. Интервю (съгл. чл. 34, ал.1 от (НПКПМСл). *До етап на конкурса - Интервю се допускат кандидатите, преминали успешно етап на конкурса – Защита на концепция за стратегическо управление.

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване