Описание на длъжността:
Ръководителят на вътрешния одит изпълнява служебните си задължения в съответствие с изискванията на Закона за вътрешен одит в публичния сектор (ЗВОПС), Стандартите за вътрешен одит в публичния сектор, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на звеното за вътрешен одит, утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор.
Отговаря за цялостната дейност на звеното за вътрешен одит, като:
- изготвя и представя на ръководителя на организацията проект на статут на звеното за вътрешен одит, стратегически и годишен план за дейността по вътрешен одит;
- организира, координира и разпределя задачите за изпълнение между вътрешните одитори съобразно техните знания и умения;
- одобрява плановете за конкретните одитни ангажименти;
- следи за изпълнението на годишния план за дейността по вътрешен одит и за прилагането на методологията за вътрешен одит в публичния сектор;
- изготвя и представя за утвърждаване от ръководителя на организацията план за професионалното обучение и развитие на вътрешните одитори с цел да се поддържа одитен персонал с достатъчни знания, умения, опит и професионална квалификация;
- разработва процедури и специфична методология за осъществяване на дейността на звеното за вътрешен одит;
- докладва резултатите от одитните ангажименти, дадените препоръки и резултатите от проследяване на изпълнението на дадените препоръки на ръководителя на организацията;
- представя годишен доклад за дейността по вътрешен одит на ръководителя на организацията;
- докладва за всички случаи, в които е бил ограничен обхватът на дейността по вътрешен одит на ръководителя на организацията;
- разработва и прилага програма за осигуряване на качеството и за усъвършенстване на одитната дейност, която включва вътрешни и външни оценки;
- подпомага Кмета на общината за изграждането и ефективното функциониране на Системите за финансово управление и контрол;
- идентифицира и оценява рисковете в организацията и консултира ръководителят и с цел подобряване дейността на същата;
- извършва фактически проверки според темата на възложения от ръководителя на организацията одитен ангажимент, докладва и извършва последващи действия за проследяване изпълнението на дадената препоръка.
Формиране на заплата:
Минималният размер на индивидуалната месечна заплата е 1077,00 лв. Заплатата се определя, съгласно Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията
Информация за администрацията:
Община Полски Тръмбеш, гр. Полски Тръмбеш, ул. "Черно море" № 4,
интернет страницата: https://trambesh.egov.bg
e-mail: obshtina@trambesh.egov.bg
тел.: 061414141, 061414142