Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:
Пазарджик, Пазарджик, Пазарджик
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
бул."България" №2
Административно звено:
Обща администрация/Дирекция "Бюджет и общинска собственост"/Отдел "Управление на общинската собственост"
Лице за контакт:
Име:
Краен срок за подаване на документи:
17.11.2025 г. 17:30
Ден на публикуване:
05.11.2025 г.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
www.pazardzhik.bg
Място и срок за подаване - Документите следва да бъдат подадени лично или чрез пълномощник /оригинал на нотариално заверено пълномощно/ в деловодството на Община Пазарджик, като преди това се представят за цялостното им комплектоване и запознаване с длъжностната характеристика и нормативните документи, които трябва да се ползват при подготовката за конкурса в „Човешки ресурси“, стая 208, етаж 2 на Община Пазарджик.
Съгласно чл. 17, ал. 6 от НПКПМДС документите може да се подават по електронен път чрез електронна поща secretary@pazardjik.bg , като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Документи, подадени на електронната поща без квалифициран електронен подпис, няма да се разглеждат от конкурсната комисия.
Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:
- на таблото за обяви и съобщения на централния вход в сградата на Общината;