Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Трудово
  • Характер на работата:
    • Ние сме модерна държавна администрация, ориентирана към усъвършенстване, растеж и постигане на високи екипни резултати; Ние сме социално отговорна администрация; Ние сме администрация, която цени квалифицираните, амбициозните и отговорните служители в екипа, като инвестира в тяхното бъдеще, обучение и развитие в позитивна работна среда. Ние сме високотехнологична администрация, където правото и сектора на информационните технологии са тясно свързани и се преплитат.

      С оглед гореизложеното на основание чл. 6, ал. 4 от Устройствения правилник на Агенцията по вписванията, във връзка с т. 8 от Приложение № 2 (Правила за подбор на кандидати за свободни работни места в Агенция по вписванията, обявени в териториалните поделения на Агенция по заетостта, в съответствие с разпоредбата на чл. 22а от Закона за насърчаване на заетостта) към Вътрешните правила за управление на човешките ресурси в Агенция по вписванията обявяваме конкурс за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността:

      ГЛАВЕН специалист

      в Служба по вписванията – Сливница, Регионална дирекция – София, Главна дирекция „Регистри“, в Агенция по вписванията, с месторабота в град Сливница.

      Кратко описание на длъжността:

                Обработва постъпилите нотариални актове за продажби, дарения, прехвърляния, замени, договорни ипотеки, суперфиции, обстоятелствени проверки, актове за частна държавна и общинска собственост, договори за покупко-продажба и др. Извършва вписвания, отбелязвания и заличавания по разпореждане на съдия по вписванията, подготовка и на информацията за партидите на недвижимите имоти и вписаните актове с приложената към тях документация за централния архив; Образува нотариални дела с първия екземпляр от молбата за вписване. таксата и приложените декларации, удостоверения за данъчна оценка и др. Усвоява чрез Интегрираната информационна система за кадастър и имотен регистър /ИИСКИР/ внесените дьржавни такси в срок. Предоставя справки по делата и актовете, сьхранявани в службата по вписванията. Извьршва устни и писмени справки.Изпълнява дейности, свързани със създаването на Имотния регистър, определени с Наредбата по чл. 5, ал. 3 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР). Извършва дейности във връзка със Закона за кадастъра и имотния регистър Правилника за вписванията, Наредба № 2 от 21 април 2005г. за воденето и съхранението на имотния регистър и др.

       

      Ние предлагаме:

      Атрактивно възнаграждение - Размерът на минималната индивидуална основна месечна заплата за длъжността е 1550 лв. /хиляда петстотин и петдесет/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Максималната индивидуална месечна заплата за длъжността е до 2200 лв. /две хиляди и двеста/ лева, като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването.
      ·      Работно място в екип от юристи и експерти на Агенция по вписванията;

      ·      Високо технологична и бързо развиваща се работна среда.

      ·      Сигурност, възможност за кариерно развитие и придобиване на разнообразни нови знания и умения;

      ·      Възможност за участие в обучения и повишаване на професионалната квалификация;

      ·      Допълнителен  платен годишен отпуск;

      ·      Средства за представително облекло;

      ·      Допълнително възнаграждение за постигнати резултати;

      ·      Средства за  корекция на зрението при работа с видеодисплей, ако са предписани такива.

      Ако сме Ви заинтригували и припознавате себе си в изложеното по- горе, можете да станете ценна част от екипа на Агенция по вписванията.

  • Минимален професионален опит:
    • 2 година/години
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

      ·         образование: средно;

      ·         професионален опит – не по – малко от 2 години, съгласно КДА

      .

       

      Специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

      ·       Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

       

      Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:        

      ·       Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.

      ·       Работа в екип – участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.

      ·       Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.

      ·       Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите, предоставяни и извършвани от службата по регистрация.

      ·       Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

      ·       Дигитална компетентност: работа с MS Office, електронна поща, информационни и други системи.

  • Място на работа:
    • Гр. Сливница, ул. „Паисий Хилендарски“ № 84, Служба по вписвания – Сливница
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Допълнителна информация за начина на провеждане:

Начинът на провеждане на конкурса е по предварителен подбор от работодателя и интервю.

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат:

·       Заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);

·       Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;

·       Автобиография;

·       Копие от диплома за образование;

·       Копия от документи за придобита допълнителна квалификация, в случай, че има такава;

·       Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, в случай, че има такъв (професионалният опит, в случай, че кандидатът притежава такъв, се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);

·       Копия от други документи по преценка на кандидата.


* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване