Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    •      Осъществява цялостната финансово-счетоводна дейност на РИОСВ – Монтана, основана на действащото счетоводно законодателство и утвърдения бюджет на РИОСВ – Монтана за текущата година. Спазва всички инструкции и указания за дейността на дирекция „Финансово управление“ на МОСВ и подпомага дейността на главния счетоводител на инспекцията, като: Съставя платежни документи; Изготвя счетоводни справки и отчети; Осъществява текущо счетоводно отчитане в РИОСВ – Монтана; Изготвя проектобюджета и тригодишните прогнози на РИОСВ – Монтана, съгласно получени от МОСВ и/или МФ инструкции; Осъществява контрол на подотчетните лица в РИОСВ - Монтана; Участва при                годишно счетоводно приключване в края на всяка календарна година; Осигурява съхранението на счетоводните документи, съгласно изискванията на Закона за счетоводството и вътрешните правила и инструкции; Следи за реда на движение на счетоводните документи и правилното им съставяне. Прилага правилното и своевременно отчитане на вноските за фондовете на ДОО, НЗОК, УПФ; Участва в провеждането на годишните инвентаризации; Извършва икономически анализи на финансово-стопанската дейност на РИОСВ – Монтана;        В рамките на своята компетентност изпълнява и други задачи, възложени му от директора на РИОСВ - Монтана.

       

                   Основна заплата за длъжността: не по-ниска от 1077 лв.

      Размерът на основната заплата се определя, като се отчита нивото на длъжността, квалификацията и професионалния опит на кандидата.

      Индивидуалният размер се определя съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 9 от Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

       

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Професионален бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 0 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • V младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • Кандидатът да отговаря на чл. 7 от ЗДСл
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Допълнителни умения и квалификации:
    •   Изисквания към кандидата:

                   - Образование – висше;

                   - Образователна степен – бакалавър;

                   - Професионална област на образование: Икономическо, с предпочитана специалност в сферата на счетоводството и публичните финанси;

                   - Минимален професионален опит – не се изисква или минимален ранг-V младши (за кандидати, които са били държавни служители.);

       

             Допълнителни умения и квалификации:

        Задължителна компютърна грамотност - работа с MS Office, електронна поща, Internet, приложни програми за обработка на счетоводни данни  и работна заплата. Предимство имат кандидати с опит в бюджетния сектор;

  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1,077.00 лв. / 550.66 €
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:

Конкурсът за заемане на длъжността се провежда по следния начин: I-ви етап – подбор по документи; II-ри етап - решаване на тест, включващ въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността; III-ти   - етап интервю с кандидатите, успешно преминали изпитния тест.


* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване