Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Кратко описание на длъжността НАЧАЛНИК НА СЕКТОР  „Правно обслужване“ към отдел „Правно и административно обслужване“ , съгласно длъжностната характеристика: 

      - Организира, ръководи и контролира цялостната дейност в сектора, съобразно законовата и подзаконова нормативна уредба, заповеди и разпореждания на ръководството на МВР и дирекцията;

      - Ръководи и участва при организиране и кандидатстване на сектора с проектни предложения по оперативни програми, фондове и механизми, финансирани с европейски средства;

      - Ръководи и участва при организиране работата на сектора за изпълнение на договори, финансирани по бюджет, както и по оперативни програми, фондове и механизми, финансирани с европейски средства;

      - Ръководи и участва в работни групи и експертни съвети, свързани с дейността на сектора;

      - Участва в разработване на нормативни, методически и други документи, осигуряващи провеждането на единна политика в областта на комуникационните и информационни системи в МВР;

      - Участва в дейностите по планиране, подготовка и провеждане на процедури за възлагане на обществените поръчки в дирекцията;

      - Участва в комисии по Закона за обществените поръчки и подзаконовата уредба към него;

      - Съгласува проекти на документации по Закона за обществените поръчки и подзаконовата уредба към него;

      - Координира подготовката и съгласува проекти на заповеди, договори, становища и други документи с правен характер;

      - Осъществява процесуалното представителство на дирекцията в съдилищата, Комисията за защита на конкуренцията,  прокуратурата, следствените органи;

      - Организира, ръководи или участва в разработката на проекти, планове и програми за сътрудничество с външни организации – инвеститори, финансирани от бюджета, структурни фондове или програми на ЕС, двустранни и други международни споразумения за развитие на комуникационните и информационните системи в МВР;

      - Лично разработва проблемни въпроси от служебната дейност;

      - Организира и ръководи дейностите, произтичащи от отговорностите на МВР съгласно Закона за електронното управление, Закона за електронната идентификация и Закона за електронния документ и електронния подпис.

       

       

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 4 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • III младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • Минимални и специфични изисквания за длъжността:
        1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от Закона за държавния служител;
        2. Минимална образователно-квалификационна степен „Магистър;
        3. Области на висшето образование: Социални, стопански и правни науки, съгласно т. 10 от Приложението към чл. 108 от Правилника за устройството и дейността на Министерството на вътрешните работи;
        4. Професионални направления: Право, съгласно т. 10 от Приложението към чл. 108 от Правилника за устройството и дейността на Министерството на вътрешните работи;
        5. Професионален опит - 4 години или III младши ранг;
        6. Придобита юридическа правоспособност - успешно положен държавен теоретико-практически изпит;
        7. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“.
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1077 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване