Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Кратко описание на длъжността СТАРШИ ЕКСПЕРТ (управление на собствеността) в сектор „Административен“ към Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ - Пловдив, съгласно длъжностната характеристика:

      -       Организира, координира и непосредствено участва в материално-техническото осигуряване на структурното звено и социално обслужване на служителите.

      -       Подпомага началника на сектора при организиране на цялостната дейност по управление на собствеността, в съответствие с изискванията на нормативните актове и ръководни документи на МВР и ГДПБЗН.

      -       Участва в изготвянето на бюджетни прогнози и проектобюджети.

      -       Планира материално-техническото осигуряване по отделни направления в рамките на предоставените на ГДПБЗН финансови средства и чрез централни доставки.

      -       Участва в подготовката на планове и други документи за провеждането на процедури, съгласно изискванията на Закон за обществените поръчки (ЗОП), Вътрешните правила относно реда за планиране и организация на провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки и за контрол на изпълнението на сключените договори в Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението” - МВР и Вътрешните правила относно реда за планиране и организация на провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки и за контрол на изпълнението на сключените договори в Министерство на вътрешните работи в рамките на предоставените от министъра правомощия.

      -       Координира процеса на стопанисването и правилната употреба на предоставените движими вещи - частна държавна собственост, автотранспортна и специализирана техника и недвижима собственост.

      -       Събира, обобщава информацията за наличностите и състоянието на стопанисваните движимите вещи - частна държавна собственост и отговаря за поддържането и актуализирането на електронен регистър на движимите вещи - частна държавна собственост в т. ч. регистър на имуществото подлежащо на брак и регистър на имуществата - резерв за бедствия по смисъла на Закон за защита при бедствия (ЗЗБ).

      -       Участва в организирането и контрола на дейности, отнасящи се до управлението и стопанисването на недвижимите имоти, предоставени за стопанисване, като представлява ГДПБЗН пред институции.

      -       Поддържа и актуализира електронен регистър на недвижимите имоти - държавна собственост, общинска собственост, и регистър на имотите с отпаднала необходимост ползвани от структурата.

      -       Подпомага изготвянето и актуализирането на нови актове за държавна собственост на имотите.

      -       Участва в организирането и контрола при извършване на ново строителство, текущи и основни ремонти на сградния фонд предоставен и стопанисван от РДПБЗН.

      -       Подготвя становища и документи, касаещи изготвянето на договори за заем за послужване.

      -       Участва в подготовката, изготвянето и съгласуването на договори с ВиК, електроразпределение, газоснабдяване, топлофикация и др.

      -       Поддържа регистър на всички договори, касаещи направлението и отговаря за актуализирането им, изпълнението им, осъществява контрол по спазването на срокове, условията и изискванията за изпълнението им.

      -       Организира и координира материално - техническото осигуряване, отчетността и експлоатацията на техниката, съгласно действащата нормативна уредба и поддържа регистър на техниката, гасителните вещества и лични предпазни средства.

      -       Координира процеса на провеждането на целеви и годишни инвентаризации.

      -       Изготвя самостоятелно и участва в разработването на планове, отчети, експертни анализи и изготвя становища по проблеми, свързани със съхранението, инвентаризацията и извършване на брак на стопански инвентар, движими вещи - дълготрайни материални активи (ДМА), материални запаси (M3) и недвижима собственост в съответствие с поставените му задачи. Предлага мероприятия за усъвършенстване организацията и дейностите по материално-техническото осигуряване.

      -       Изготвя иницииращи документи за провеждането на процедури /търгове за отдаване под наем, документи за безвъзмездно предоставяне и др./, съгласно изискванията на закон за държавната собственост (ЗДС), вътрешните правила на МВР и ГДПБЗН.

      -       Подпомага и координира дейността на материално - отговорните лица.

      -       Участва в комисии за извършване на подбор на кандидати и участници, разглеждане и оценка на офертите и провеждане на преговори и диалози по ЗОП.

      -       Участва в комисии за изготвяне на задания/заявки съгласно Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в ГДПБЗН и Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в МВР (ВП).

      -       Участва в комисии за приемане изпълнението на договори по ЗОП съгласно ВП.

      -       Участва в екипите за управление и изпълнение на проекти, съфинансирани със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове или на проекти и програми, финансирани от други международни финансови институции и донори.

      -       Участва в подготовката и разработването на технически задания, технически спецификации и други специфични документи за техническа помощ, необходими за провеждане на процедури за обществени поръчки по изпълняваните проекти, финансирани по оперативни програми по Европейски структурни и инвестиционни фондове или на проекти и програми, финансирани от други международни финансови институции и донори.

      -       Участва в работата на комисии за избор на изпълнител по обществени поръчки, свързани с реализацията на дейности по проекти, финансирани по оперативни програми по европейски структурни и инвестиционни фондове или на проекти и програми, финансирани от други международни финансови институции и донори.

      -       Участва в процеса по контрол изпълнението на договори, свързани с реализацията на дейности по проекти, финансирани по оперативни програми по Европейски структурни и инвестиционни фондове или на проекти и програми, финансирани от други международни финансови институции и донори.

      Участва в процеса по разработване на експертни становища, отчети, доклади и други документи, свързани с управлението и изпълнението на проекти, финансирани по оперативни програми по Европейски структурни и инвестиционни фондове или на проекти и програми, финансирани от други международни финансови институции и донори

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 1 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • IV младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
        1. Минимална образователно - квалификационна степен - „Бакалавър“ по смисъла на чл. 42, ал. 1, т. 1, буква „б“ от Закона за висшето образование;
        2. Минимален професионален опит - 1 година и/или придобит минимален ранг IV младши;
        3. Области на висшето образование - Съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;
        4. Кандидатите да отговарят на изискванията по член 7 от Закона за държавния служител;
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • Кандидатите да притежават компютърна грамотност.

  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1077 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване