Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • 1.          Конкурсът се обявява за длъжността директор на дирекция “Финансово-счетоводни дейности” в общинска администрация Сухиндол – 1 щатна бройка.

          2.Минимални изисквания, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, както и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:

      ·        Длъжностно ниво по КДА – 6;

      ·        Наименование на длъжностното ниво – Ръководно ниво 6 Б;

      ·        Степен на образование: висше;

      ·        Област на висшето образование – икономика/финанси;

      ·        Образователно-квалификационна степен: магистър;

      ·        Минимален ранг за заемане на длъжността: ІІІ младши;

      ·        Минимален професионален опит за заемане на длъжността: 4 години;

      ·        Брой места, за които е обявен конкурс за заемане на тази длъжност: 1;

      3.Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:

      Необходими компетентности:

      ·        Стратегическа компетентност;

      ·        Лидерска компетентност;

      ·        Управленска компетентност;

      ·        Ориентация към резултати;

      ·        Компетентност за преговори и убеждаване;

      ·        Работа в екип;

      ·        Фокус към клиента (вътрешен/външен);

      ·        Дигитална компетентност.

      ·        компютърна компетентност – работа с Microsoft /Word, Excel/, Internet;

      ·        работа с счетоводно-информационни продукти, свързани с работата на администрацията;

      ·        познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;

      2.          Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:

      Ръководи, организира, координира и контролира  дейността на дирекцията.

      Координира и контролира разработването и изпълнението на бюджета на общината. Анализира правдива и вярна информация, съобразена с изискванията на счетоводното законодателство от финансовата система на общината.

      Осигурява условия за осъществяване на контролна дейност в организацията и контролната дейност при осъществяване на вътрешен контрол, съгласно системите за финансово управление и контрол в общината при спазване на нормативно регламентираните изисквания и следи за срочно изпълнение на поставените задачи.

      4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

      На основание чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

       

      При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат ще се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Магистър
  • Минимален професионален опит:
    • 4 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • III младши
  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1077 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:

Документи за участие в конкурса се представят, всеки работен ден в срок до 11.07.2025 г. в деловодството на общинската администрация в Центъра за административно обслужване, ул.“Росица“ № 115, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно, след което се предоставят на конкурсната комисия. 

 Документите по чл. 17 ал. 2 и 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители може да се подават в срок до 23:59 часа на 11.07.2025 г. по електронен път на електронна поща: kmet@suhindol.egov.bg, като в този случай заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис на отделни прикачени файлове в PDF формат.

Документи, подадени след изтичане на срока  не се регистрират.

Телефон за контакт: 06136/2912.


* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване