1. Конкурсът се обявява за длъжността директор на дирекция “Финансово-счетоводни дейности” в общинска администрация Сухиндол – 1 щатна бройка.
2.Минимални изисквания, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, както и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
· Длъжностно ниво по КДА – 6;
· Наименование на длъжностното ниво – Ръководно ниво 6 Б;
· Степен на образование: висше;
· Област на висшето образование – икономика/финанси;
· Образователно-квалификационна степен: магистър;
· Минимален ранг за заемане на длъжността: ІІІ младши;
· Минимален професионален опит за заемане на длъжността: 4 години;
· Брой места, за които е обявен конкурс за заемане на тази длъжност: 1;
3.Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
Необходими компетентности:
· Стратегическа компетентност;
· Лидерска компетентност;
· Управленска компетентност;
· Ориентация към резултати;
· Компетентност за преговори и убеждаване;
· Работа в екип;
· Фокус към клиента (вътрешен/външен);
· Дигитална компетентност.
· компютърна компетентност – работа с Microsoft /Word, Excel/, Internet;
· работа с счетоводно-информационни продукти, свързани с работата на администрацията;
· познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
2. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Ръководи, организира, координира и контролира дейността на дирекцията.
Координира и контролира разработването и изпълнението на бюджета на общината. Анализира правдива и вярна информация, съобразена с изискванията на счетоводното законодателство от финансовата система на общината.
Осигурява условия за осъществяване на контролна дейност в организацията и контролната дейност при осъществяване на вътрешен контрол, съгласно системите за финансово управление и контрол в общината при спазване на нормативно регламентираните изисквания и следи за срочно изпълнение на поставените задачи.
4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
На основание чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати от проведената конкурсна процедура.
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат ще се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.