Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Описание на длъжността: Ръководи административно персонала в дирекцията, поставя задачи и контролира тяхното изпълнение; Участва в разработването и актуализацията на стратегии, програми, правила и механизми за осъществяването на дейностите в дирекцията; Организира и координира съставянето на проект на бюджет на общината за съответната година и тригодишната бюджетна прогноза, както и тяхната актуализация; Организира и координира изготвянето на месечни, тримесечни и годишни отчети на общината и приложенията към тях.Извършва анализ на отчетите по изпълнението на бюджета и набелязва мерки за отстраняване на установените пропуски; Координира, организира и контролира дейностите по администрирането и събирането на местните данъци и такси, както и тяхното отчитане; Осъществява координация при разработването на краткосрочни, средносрочни и дългосрочни планови и стратегически документи; Изготвя анализи, прогнози и експертни оценки при подготовката и изпълнението на Общинския план за развитие и програмата за управление на Община Две могили през съответния мандат;  Координира изготвянето на доклади за изпълнението на общинските стратегически документи; Извършва проучвания и подготвя информация за възможностите за финансиране на проекти по оперативни програми и други източници; Координира управлението и мониторинга на проектите на общината, финансирани и съфинансирани от фондовете на ЕС и/или с други финансови инструменти; Анализира и отчита напредъка при реализацията на проекти, финансирани и съфинансирани от фондовете на ЕС и/или с други финансови инструменти; Организира създаването, поддържането и съхранението на досиета на разработените проекти. Води регистър на разработени проекти, на проекти в процес на реализация и приключили проекти;Осигурява публичност и прозрачност относно финансовата подкрепа от Европейските фондове при споделено управление (ЕФСУ) и други програми; Организира и координира подготовката и разработването на проектни предложения за финансиране по ЕФСУ и други финансови инструменти; Подпомага методически звената за изпълнение на инвестиционни проекти; Координира включване на общината в партньорски проекти;Разработва и координира проекти и програми за международно сътрудничество с побратимени градове на общината, както и предложения за нови международни партньорства; Отговаря за разработването, актуализацията, междинната оценка и отчитането на Общинския план за развитие; Организира и координира дейността по устройство на територията в общината, вкл. техническата инфраструктура; Организира и разработва длъжностни характеристики и оценяването на служителите от дирекцията; Изпълнява и други задачи, възложени от кмета и заместник-кмета на общината.

      Размерите на индивидуалните основни месечни заплати на служителите, които постъпват в администрацията, се определят по преценка на органа по назначаване, до достигнатия максимален размер на основните месечни заплати на служителите в съответното ниво и степен и са в зависимост от притежавания професионален опит, както следва:

      1. при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година – в рамките на степен 1 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 1077.00 лв.;

      2. при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години – в рамките на степен 2 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 1077.00 лв.;

      3. при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години – в рамките на степен 3 на нивото на основната месечна заплата за длъжността, като минималния размер на основната заплата не може да бъде по-нисък от 1077.00 лв.

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Магистър
  • Минимален професионален опит:
    • 4 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • III младши
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • Владеене на чужд език писмено и говоримо - Английски език

  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1077 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване