Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Информация за длъжността: Основните функции и дейности, осъществявани от длъжността „Главен експерт АИС” в отдел „Активна политика на пазара на труда” в Дирекция „Бюро по труда” Разград са свързани с: информационно обслужване, техническо и програмно обезпечаване на дирекция „Бюро по труда“, с цел развитие и усъвършенстване на автоматизираната информационна система.  Осигуряване на мрежова и информационна сигурност. Създаване на условия за правилна експлоатация на комплекса от компютърни технически и програмни средства, информационно осигуряване за събирането, обработването, съхранението и предоставянето на информацията.

      Осъществяване на дейности по изпълнение на Плана за действие на Дирекция „Бюро по труда” Разград, като част от активната политика на Агенция по заетостта. Работи за реализацията на програми и мерки за заетост и обучение.

      Отчита тази дейност чрез изготвяне на справки и отчети. Участва при реализиране на проекти, финансирани от структурните фондове на ЕС.

      Основна месечна заплата за длъжността: определя се в границите от нормативно определения минимален размер на основната месечна заплата (ОМЗ) за съответното длъжностно ниво в рамките на I (първа) степен до нормативно определения максимален размер на основната месечна заплата (ОМЗ) за съответното длъжностно ниво в рамките на III (трета) степен: от 1077 лв. до 2800 лв., в зависимост от професионалния опит. 

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 2 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • IV младши
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:

      -   образование – висше;

      -  минимална образователно - квалификационна степен – „Бакалавър”;

      -  професионална област: „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки“ и други;

      -  минимален професионален опит: 2 години в областите на дейностите, посочени в длъжностна характеристика;

      -  или ранг – IV младши;

      - знания в областта на: нормативните и подзаконови нормативни актове, свързани с компютърната техника и технологии; компютърни мрежи; база данни; операционни системи; приложни програмни продукти; нормативните и поднормативни актове, свързани с дейността на Агенцията по заетостта и териториалните и поделения – ДБТ и филиали;

      - умения: познаване и правилно прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността; аргументиране на предложения; работа в екип; комуникативност; изграждане на ефективни партньорства в администрацията и извън нея; познаване на заинтересуваните страни; обективност на преценката; осъществява дигитална комуникация, чрез използване на функции и инструменти в съответствие с приложимите правила; компютърни умения – много добро владеене на Word и Excel; електронна поща, интернет.

      Длъжността се заема по служебно правоотношение. За целта кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7, ал. ал. 1, 2 от Закона за държавния служител.

  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1077 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:

Провеждане на конкурса: три етапа:

- по документи;

- тест за определяне на познанията на кандидатите в професионална област и относно дейността на Агенцията по заетостта;

- интервю за преценка нивото на притежаваните компетентности, необходими за заемане на длъжността, съгласно Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители.


* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване