Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:

       Проверява, комплектова и осчетоводява документи по счетоводни сметки на Областна администрация Бургас, определени от Началника на отдел „АФСД”;

       Комплектова и своевременно изпраща справки, отчети и други по искане на Министерския съвет  или други контролни органи, след изискване на информация от служители в отдела или от други отдели при необходимост, както и разработва предложения за решения свързани с работата на отдела;

      Участва при провеждането на периодичните инвентаризации на активи и пасиви в Областна администрация - Бургас;

      Съдейства при извършване на вътрешен и външен одит в счетоводството на Областна администрация Бургас, изготвя необходимите справки и разчети, съобразно изискванията на одита;

      Отговаря и комплектова преписките за задължителните застраховки на имуществото на     Областна администрация Бургас;

      Разпечатва записаните в счетоводния програмен продукт счетоводни операции и класифицира по съответните регистри, за които отговаря;

      След приключване на месеца извършва равнение на оборотите на параграфите с тези на съответните счетоводни сметки;

      Подава месечни и годишни справки и декларации към НАП, НСИ и др.

      Организира даване на мнение по заявките за поемане на задължения и исканията за извършване на разход;

      Класифицира документите от предварителния контрол;

      Приема, съхранява и предава паричните средства от касата на Областна администрация  Бургас;

      Извършва касови операции по предварително одобрени приходно-разходни документи от упълномощените лица;

      Води касовата книга по счетоводния продукт „Ажур”;

      Проверява фактическата наличност на паричните суми с касовия остатък, представя касовата отчетност;

      Изготвя докладни записки за икономиите на средства за работни заплати;

      Предоставя информация на ръководството по отношение на размера на разходите и приходите от бюджетната и стопанската дейности;

      Осигурява необходимите финансови средства за функциониране на дейностите в Областна администрация Бургас;

                  Съставя месечно разпределение на средствата от бюджетната сметка на Областна администрация Бургас, прогнозите за бюджетни разходи, проектобюджет и бюджетни прогнози;

      Докладва и комплектова цялата преписка за начисляване на допълнителни възнаграждения за постигнати резултати на служителите;

      Изчислява работната заплата, допълнителните трудови възнаграждения, обещетения и удръжки на работниците;

       Изчислява възнаграждения по извънтрудови правоотношения, като изготвя сметки за изплатени суми, служебни бележки и др., изисквани от закона;

      Изготвя разчетно-платежните ведомости за работните заплати на служителите на Областна администрация Бургас и изготвя платежните документи за тях;

           Изготвя удостоверения и служебни бележки по искане на работник или служител;

      Подготвя документите за осигурителен стаж и осигурителен доход  при напускане и при пенсиониране на служителите от Областна администрация Бургас и ги представя пред органите на социалното осигуряване;  

      В законоустановения срок изготвя и представя в НАП информация  с данни за осигурените лица;

      Приема, съхранява, подава,  въвежда данните в програмния продукт и комплектова представените болнични листи с всички необходими декларации, приложения и др. и предоставя в НОИ;

      Участва в семинари, конференции и курсове за обучение;

      Замества при отсъствие Началника на отдел АФСД;

      Да опазва служебната и държавна тайна, съгласно изискванията на Закона за защита на класифицираната информация;

      Изпълнява и други дейности, възложени от прекия ръководител.

       

      Основният размер на заплатата за длъжността се определя в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 1077 лв. до 2450 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

               

      Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са следните:

      -  лицето да е български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, да е навършило пълнолетие, да не е поставено под запрещение, да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и да не е лишено по съответния ред от правото да заема съответната длъжност;

      -       висше образование; образователна степен: бакалавър;

      -       област на висшето образование „Социални, стопански и правни науки“, професионално направление: „Икономика“, специалност „Счетоводство и контрол“;

      -       професионален опит: минимум  2 години и/или присъден минимум IV младши ранг;

      -       длъжностно ниво по КДА: 9

      -       наименование на длъжностното ниво по КДА: Експертно ниво 5

      -  Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

       

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 2 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • IV младши
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • · много добри познания и работа с офис пакет Microsoft Office, Internet, CIELA и др.

      · много добри практически умения за работа със счетоводен продукт AJUR и специализиран софтуер SAP;

      ·   придобит професионален опит в държавната администрация;

      ·   придобит професионален опит в бюджетното счетоводство.

  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1077 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване