Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:
Конкурсът ще се проведе чрез решаване на тест и провеждане на интервю при спазване изискванията на чл. 36 и чл. 42 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС).
* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:
Сливен, Нова Загора, Нова Загора
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
Документите за участие в конкурса ще се приемат в 10-дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса в деловодството на Община Нова Загора, гр. Нова Загора, ул. „24 май” № 1, всеки работен ден от 08:00 часа до 17:00 часа.
Административно звено:
Обща администрация/Дирекция "Финансова и административна дейност"/Отдел "Административно и информационно обслужване на населението"
Лице за контакт:
Име: Олга Раданова
Телефон: 0457/57047
Електронна поща: olga_nb@abv.bg
Краен срок за подаване на документи:
23.06.2025 г. 17:00
Ден на публикуване:
12.06.2025 г.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
https://www.nova-zagora.bg/bg
Кандидатите е необходимо да представят следните документи:
- заявление за участие в конкурса – приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС;
- декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
- професионална автобиография;
- други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Подаването на документите се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите може да се подават и по електронен път на адрес: obshtina@nova-zagora.org, като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС се подписват от кандидатите с електронен подпис. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите по чл. 17, ал. 6 НПКПМДС информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Община Нова Загора, раздел „Конкурси”: https://nova-zagora.bg/bg/konkursi