Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Трудово
  • Характер на работата:
    • - Извършва дейност за предоставяне на увереност и консултиране, предназначена да носи полза и да подобрява дейността на организацията;

      - Прилага систематичен и дисциплиниран подход при оценяване и подобряване на ефективността на процесите в организацията, с цел постигане на нейните цели;

      - Извършва одитни ангажименти за увереност и консултиране в съответствие с одобрен годишен план;

      - Предоставя независимо мнение или извод относно процес, система във връзка с извършването на одита;

      - Консултира под формата на даване на съвет, мнение, обучение и други с цел подобряване процесите на управление на риска и контрола;

      - Провежда установените документални и други проверки в съответствие с работна програма, изготвена от ръководителя на одитния екип, като изготвя и попълва документи. Взема предвид насоките на ръководителя на одитния екип и спазва сроковете на изпълнението им. Внимателно оценява всички доказателства, прави заключения и решава дали са необходими допълнителни действия, за да се защитят интересите на организацията;

      - Представя докладите от одитните ангажименти на РВО за съгласуване, след което се представят на ръководителя на организацията и на ръководителя на одитирания обект.

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • не се изисква
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • - Да притежават сертификат "Вътрешен одитор в публичния сектор", издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешен одит в публичния сектор, или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;

      - Област на висшето образование – икономически, технически, социални, стопански и правни науки;

      - Да е дееспособно лице

      - Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност

      - Да притежава личностни качества, комуникативност и умения за работа в екип;

      - Дигитални умения и компетентности относно файлова организация в операционна система Windows, текстообработка с Microsoft Word, Excel, работа с правно-информационни продукти и в Интернет среда.

  • Място на работа:
    • Общинска администрация - гр. Попово
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Допълнителна информация за начина на провеждане:

Етап 1: Допускане по документи

Етап 2: Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно общинската администрация

Етап 3: Интервю


* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване