Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Описание на длъжността НАЧАЛНИК НА СЕКТОР „Координация, административно и правно обслужване и човешки ресурси“, съгласно длъжностната характеристика: 

      1. Планира, възлага, организира, управлява, контролира и координира дейността на сектора;

      2. Изготвя планове и отчети за дейността на сектора;

      3. Организира и координира разработването на планове за дейността на ОДМВР- Враца и отчитането на изпълнението им;

      4. Организира събирането, систематизирането и обобщаването на информация от компетентност на ОДМВР - Враца;

      5. Организира, координира и участва в изготвянето на проекти на административни актове и други документи за организиране и оптимизиране дейността на дирекцията;

      6. Организира деловодното обслужване на ОДМВР - Враца;

      7. Организира докладването на входяща и изходяща кореспонденция на директора на ОДМВР - Враца, като предлага мерки за изпълнение;

      8. Организира и контролира спазването на сроковете за изпълнението на задачи, поставени от ръководството на ОДМВР - Враца;

      9. Спазва изискванията за защита на класифицираната информация;

      10. Координира дейността по осъществяване процесуално представителство на дирекцията и на директора на ОДМВР - Враца по граждански, административни и наказателни дела, пред другите юрисдикции, Прокуратурата на Република България, следствието, органите на централната и местната администрация;

      11. Координира изготвянето на необходимите сведения, доказателства и други материали, необходими на юрисконсулта за осъществяване на процесуално представителство;

      12. Координира дейността по: съгласуване на проекти на административни актове и на договори; въпроси относно предоставените за управление на ОДМВР - Враца имоти и вещи- държавна собственост; провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; жалбите против индивидуални административни актове за налагане на принудителни административни мерки;

      13. Организира и контролира информационно-аналитичната дейност и планиране по събиране, обработване, систематизиране и анализиране на обща и специализирана информация по направление на дейност на ОДМВР-Враца;

      14. Участва в дейността на работни групи и комисии;

      15. Организира и координира изпълнението на задачи, свързани с изготвянето на обобщени становища и отговори по документи от името на ръководството на ОДМВР-Враца до други структури на МВР, органите на местна власт, юридически лица и граждани;

      16. Организира и координира дейностите по приемането, регистрирането, обработването, изпращането по компетентност, проверките, контрола на сроковете и съхранението на получените сигнали, предложения, жалби и заявления, адресирани до ръководството на ОДМВР - Враца и обобщаването и анализирането на информацията за тях;

      17. Организира и координира дейностите, свързани с изготвяне на щат, щатни промени и специфични длъжностни характеристики; контролира спазването на изискванията при прилагане на щата и длъжностните характеристики.

      18. Организира и координира дейностите, свързани с подпомагане на ръководството на ОДМВР - Враца при планирането, подготовката и провеждането на конкурси, назначаване, преназначаване и прекратяване на служебни правоотношения, възникване, изменение и прекратяване на трудови правоотношения;

      19. Организира и координира дейностите, свързани с планиране, организиране, контрол и отчитане на професионалната подготовка на служителите;

      20. Организира и координира дейността по формиране на допълнително възнаграждение за постигнати резултати в служебната дейност на служителите;

      21. Организира и контролира дейностите по изготвяне на документи, събиране и обработване на информацията за състоянието на дисциплината и дисциплинарната практика;

      22. Оказва методическа помощ на дисциплинарно наказващите органи при реализиране на дисциплинарна отговорност;

      23. Осъществява контрол по съхраняването и ползването на ЛКД /служебни досиета и архивни ЛКД/ архивни служебни досиета на служителите;

      24. Ръководи и контролира дейността по издаването, отчета, съхраняването на служебните карти, удостоверителни документи и карти за медицинско обслужване;

      25. Организира и координира дейността в ОДМВР - Враца по линия на Учрежденския архив;

      26. Контролира изпълнението на задачите от служителите на сектора;

      27. При възникнали проблеми и пропуски в дейността на сектора, в рамките на предоставените правомощия взема решения или предлага мерки за отстраняването им;

      28. Осъществява методическо ръководство, помощ и контрол в структурите на ОДМВР-  Враца по направление на дейност;

      29. Изпълнява и други задачи, възложени му от служебното ръководство, в рамките на неговата компетентност.

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 3 години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • ІІІ младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
        1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от ЗДСл;
        2. Да имат придобита минимална образователно-квалификационна степен на висшето образование „бакалавър” по смисъла чл. 42, ал. 1, т. 1, буква “б” от Закона за висшето образование;
        2.1. Области на висшето образование – съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.;
        2.2. Професионални направления – съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.;
        3. Да имат минимален професионален опит – 3 години или минимален ранг – III младши;
        4. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ) до ниво на сигурност „Строго секретно“.
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1077 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване