Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:
София (столица), Столична, София
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
ул.Черковна № 92
Административно звено:
Обща администрация/Дирекция "Административно - правно обслужване, човешки ресурси и финансово-стопански дейности"
Лице за контакт:
Име: Антоанета Найденова
Електронна поща: admin_hr@militarymuseum.bg
Краен срок за подаване на документи:
09.05.2025 г. 17:00
Ден на публикуване:
25.04.2025 г.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
www.militarymuseum.bg
Начинът за провеждане на конкурса е: тест и интервю.
І-ви етап – тест;
ІІ-ти етап – интервю.
Тестът включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на НВИМ и с професионалната област на длъжността. Чрез него ще бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат да се справя със задачи, които са свързани със задълженията на съответната длъжност, както и отношението му към институцията.
Кандидатите, успешно представили се на І-вия етап се явяват на интервю.
Интервюто цели да установи в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, необходими за изпълнението на длъжността.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в обявения конкурс за посочената свободна длъжност са:
- Писмено заявление за участие в конкурса по образеца на приложение № 3 към чл.17, ал. 2 от НПКПМДС;
- Декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Документите могат да се подават по електронен път на следния email: admin_hr@militarymuseum.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Документите се подават в Националния военноисторически музей, гр. София, ул. „Черковна” № 92, Административен блок, ет.1, стая № 8 от 09:00 часа до 17:00 часа.
Срокът за подаване на документите е 17.00 ч. на. 09.05.2025 г. включително.
Списъци и съобщения за конкурса ще се обявят в Националния военноисторически музей, гр. София, ул. „Черковна” № 92, Административен блок, табло за обяви на 1 етаж – фоайе и на сайта на НВИМ на адрес – www.militarymuseum.bg.