Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Цел на длъжността: Организиране на изпълнението на общинската политика за развитие в областта на строителството и инфраструктурата при съблюдаване на планирания и привлечен финансов ресурс в общинския бюджет, включително изпълнение на капиталовите разходи от бюджета на общината, включително процедури по ЗОП, отнасящи се до задачите на дирекцията; Организиране на поддръжката на общинската уличната и пътна мрежи, В и К мрежите, уличното осветление, зелените системи, проводимостта на речните корита в границите на населените места, сградите общинска собственост; Организиране на административно-техническото обслужване на населението, осъществяване на контрол по строителството на територията на общината и регистрация на строежите; Организиране разработването задачите на общината, свързани с екологията, предлагане решения, проверки по сигнали, жалби, молби, заявления на граждани и юридически лица от неговата компетентност.

      Области на дейност: Управление ресурсите на отдел "Инвестиции и благоустройство" и отдел "Териториално-селищно устройство", с цел:

      - Строителство на планираните обекти в разчета за капиталови разходи, до размера на одобрените от ОбС средства;

      - Поддръжка на общинската уличната и пътна мрежи, В и К мрежите, уличното осветление, зелените системи, проводимостта на речните корита в границите на населените места, сградите общинска собственост, до размера на планираните в общинския бюджет средства за съответните дейности;

      - Административно – технически услуги на населението;

      - Контрол на строителството;

      - Регистрация на строежите;

      - Решаване на въпроси, свързани с постъпили молби, жалби, сигнали и предложения на граждани, засягащи дейността на дирекцията;

      - Отчетност за работата на дирекцията.

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Магистър
  • Минимален професионален опит:
    • 4 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • III младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • Да отговаря на условията по чл.7, ал.1 от Закона за държавния служител
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • Професионална област - "Строителство, архитектура, геодезия"

      Необходими компетентности:

      Стратегическа компетентност – визия за бъдещо развитие на организацията при отчитане въздействието на външни и вътрешни фактори;

      Лидерска компетентност – мотивиране и развиване на служителя за постигане на значими индивидуални и организационни цели;

      Управленска компетентност - планиране, организиране, координиране и контрол на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели;

      Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;

      Компетентност за преговори и убеждаване – убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между  различни страни;

      Работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;

      Фокус към клиента (вътрешен/външен) – осъществяване на дейността в съответствие с потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите или дейностите.

      Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

  • Минимален размер на основната заплата:
    • 2500 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Концепция за стратегическо управление
Тема на разработката: "Мениджърски подход при управлението на Дирекция "Устройство на територията""
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:

- защита на концепция за стратегическо управление на тема:"Мениджърски подход при управлението на Дирекция "Устройство на територията"".

Разработената концепция да бъде до 20 печатни страници формат А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата, подпис и длъжността, за която кандидатства. Представя се лично от кандидата  или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски”  № 17 ет. 2 стая № 237, до 4 /четири/ дни преди обявената дата на конкурса.

-  интервю.

 


* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване