град Искър, община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров“ № 38, e-mail: iskar@iskarbg.bg
11.02.2025 г. 17:00
http://www.iskarbg.bg
Необходими документи (чл. 17 от НПКПМДС):
1. Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС.
2. декларация от лицето, че:
а) е навършило пълнолетие и е:
• български гражданин;
• гражданин на друга държава - членка на ЕС;
• гражданин на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
• гражданин на Конфедерация Швейцария;
б) не е поставено под запрещение;
в) не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода;
г) не е лишено по съответен ред от правото да заема длъжността Главен експерт „Бюджет и финансов контрольор“;
3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документа за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверения и др.);
5. други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Копията от документите, удостоверяващи трудовия стаж, следва да съдържат всички попълнени страници от тях и да са оформени към датата на подаване на документите.
Място за подаване на документи
Документите за участие в конкурса се представят в срок до 17.00ч. на 11.02.2025 г., на адрес град Искър, ул. „Георги Димитров“ № 38, І-ви етаж, Център за административно обслужване, гише № 3, всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа.
- подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник (образец на пълномощно - приложение № З към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС);
- лицето, определено да приема документите, извършва проверка за наличието на всички документи, описани в заявлението;
- на кандидатите се представя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и се уведомяват за условията по чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител;
- с входящ номер се регистрират само заявленията, към които са приложени всички посочени в тях документи;
- заявленията, подадени след изтичане на срока за кандидатстване, не се регистрират.
- в случаите, когато заявлението и приложенията към него се подават по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата също по електронен път, съгласно чл. 18, ал. 1 от НПКПМДС.
Срокът за подаване на документите е 10 (десет) дни, от датата на публикуване на обявлението за конкурса в Регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, на интернет страницата на Община Искър и в специализиран сайт или портал за тьрсене на работа.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъци и др. съобщения
Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и всички други съобщения свързани с конкурса ще бъдат обявени на интернет страницата на общината https://iskarbg.bg/за-общината/конкурси/.
Лице за контакт: Ирена Салашка – Главен експерт „Човешки ресурси”
Телефон за контакт и информация: +359 65163727.
Образци на заявление за участие в конкурса и декларация по чл. 17, ал. 3, т.1 от НПКПМДС могат да се изтеглят от следния Интернет адрес: https://iskarbg.bg/за-общината/конкурси/.