Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:
Плевен, Плевен, Плевен
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
гр.Плевен, ул."Димитър Константинов" № 23
Административно звено:
Специализирана администрация/Отдел "Организационно-методическа дейност и контрол"
Лице за контакт:
Име:
Телефон: 064/800 954; 02/9217608
Електронна поща: priemna@mon.bg
Краен срок за подаване на документи:
10.02.2025 г. 17:30
Ден на публикуване:
30.01.2025 г.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
www.ruopleven.bg
Срок и място за подаване на документи:
Документите, включително и на подадените по електронен път се представят в 11-дневен срок, считано от 31.01.2025 г. до 17.30 ч. на 10.02.2025 г. включително, по един от следните начини:
1. лично или чрез пълномощник в сградата на:
- Регионално управление на образованието – Плевен, гр. Плевен, ул. "Димитър Константинов" № 23, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа или
- Министерството на образованието и науката, гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 2А, Приемна, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа.
2. на електронна поща priemna@mon.bg (подписани с електронен подпис от кандидата).
Телефони за контакт: 064/800 954; 02/9217608.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – информационното табло в сградата на Регионално управление на образованието – Плевен и електронните страници на РУО – Плевен, и МОН.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. При подаване на документите по електронен път заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. При подаване на документите по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронната поща.
Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.