Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Трудово
  • Характер на работата:
    • Главният счетоводител организира, координира и контролира цялостната счетоводна отчетност на общинската администрация и звената на бюджетна издръжка. Отговаря за отчитането на приходите и разходите на Общината, в съответствие с нормативната уредба, утвърдената счетоводна политика и указанията на оторизираните институции, изготвя обобщени счетоводни отчети за изпълнение на бюджета и осъществява контрол за правилното разходване на средствата съгласно утвърдения бюджет. Отговаря за отчетността на всички дълготрайни активи и годишните инвентаризации в Общината и второстепенните разпоредители с бюджет, организира съхранението на счетоводната информация и ползването ?, съгласно разпоредбите на нормативната уредба. Главният счетоводител подпомага Кмета на Общината за правилното и законосъобразно използване на финансовите ресурси и за предотвратяване на разхищения и злоупотреби с парични средства и стоково-материални ценности. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията, както следва: -при професионален опит, отговарящ на минималните изисквания или го надвишава с до една година, размерът на индивидуалната работна заплата в рамките на степен 1 се определя в следните граници: от 1200 лв. до 1850 лв.; - при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години в рамките на степен 2, нивото на основната месечна заплата за длъжността се определя в рамките на следните граници: от 1500 лв. до 2500 лв.; - при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години - в рамките на степен 3, нивото на основната месечна заплата за длъжността се определя в рамките на следните граници: от 2000 лв. до 2900 лв.
  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 3 години
  • Допълнителни умения и квалификации:
      • Прилагат се само в случаите на постигнати равни резултати от кандидатите при класирането, с цел по – прецизен подбор. Допълнителните изисквания се доказват с документ и включват: Предпочитана област на висше образование и/или професионално направление „Икономика“, специалност „Счетоводство и контрол“
  • Място на работа:
    • Общинска администрация Каспичан
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Допълнителна информация за начина на провеждане:
Начин на провеждане на конкурса: • Допускане по документи; • Решаване на тест за познания в професионалната област на длъжността и административната структура в която се намира от всички допуснати до конкурса кандидати - резултатите от теста са основание за отстраняване на кандидата; • Интервю.

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване