Интервю
ІІ. Начин на провеждане на конкурсите:
Конкурса за заемане на длъжността се провежда по следния начин: I-ви етап – подбор по документи; II-ри етап - решаване на тест, включващ въпроси, свързани с устройството и функционирането на администрацията и с професионалната област на длъжността; III-ти етап - интервю с кандидатите, успешно преминали изпитния тест.
ІІІ. Необходими документи: Писмено Заявление за участие в конкурса /Приложение № 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители / - по образец;
- Декларация от лицето /по чл. 17, ал.3, т. 1 от НПКПМДС/, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
- Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
- Автобиография – CV;
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Документите може да се подават и по електронен път на адрес: riosv@riosv-montana.com, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.