Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Основната цел на длъжността е да организира и контролира финансово-счетоводното обслужване на администрацията, като осигурява спазването и изпълнението на счетоводната политика на организацията. Осъществява контрол и дава указания по счетоводните записвания и други указания, свързани с прилагането на закони в областта на финансовите дейности; Изготвяне и подаване на декларацията по ДДС и всички данъчни декларации, свързани с дейността на администрацията; Води отчетността на материалните и нематериалните дълготрайни активи; Подписва и изпраща по електронен път към НАП данъчни документи; Извършва електронно банкиране на платежни нареждания; Изготвя месечния, тримесечните и годишния отчет за касовото изпълнение на бюджетната сметка по дейности и поддейности; Изготвя тримесечен счетоводен отчет и приложенията към него; Изготвя тримесечен отчет по политики и програми;Подготвя предложение до първостепенния разпоредител по проектобюджета и бюджета на областната администрация, включително и списъците за капиталовите разходи; Контролира и анализира разходването на предоставените бюджетни средства и други средства, както и събирането и трансфера на приходите; Изготвя съвместно с „Човешки ресурси” длъжностно и поименно щатно разписание;Изисква хронологични описи на сметките, водени от служители, отговарящи за тях; Организира срочното съставяне на отчетите за касовото изпълнение на бюджета и на годишния финансовия отчет, съобразно ЗС, БДС на МФ и НСС, заедно с всички приложения към него; Съхранява всички счетоводни документи, подвързани и надписани със съответната сигнатура по години до провеждането на одит; Следи за движението на документооборота, свързан със счетоводната дейност; Подпомага висшето ръководство за изпълнение на политиките и целите по качеството и сигурността; Съгласно заповед на областен управител или график на Министерски съвет провежда инвентаризация на заведените в баланса активи; Изпълнява дейности в Интегрирана финансово–информационна система и дейности, регламентирани в Закона за счетоводството и др. Изпълнява дейности по ТРЗ – съставя ведомости за аванс и работна заплата, извънреден труд и ДМС на служителите. Минималния размер на основната заплата е 933 лв. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Областна администрация – Велико Търново.
  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 3 години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • IV младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • Кандидатите следва да отговарят на условията за назначаване на държавен служител, определени в чл. 7 от Закона за държавния служител.
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Допълнителни умения и квалификации:
      • Компютърна грамотност – Microsoft Office, Internet.
      • Област на висшето образование - социални, стопански и правни науки; Професионално направление – Икономика; Специалност – от посоченото професионално направление;
      • На основание чл. 14, ал. 4 от НПКПМДС, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.
  • Минимален размер на основната заплата:
    • 933 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:
-

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване