Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Кратко описание на длъжността СТАРШИ ЕКСПЕРТ (управление на собствеността) в сектор „Административен“ , съгласно длъжностната характеристика:

      -     организира, координира и непосредствено участва в материално-техническото осигуряване на структурното звено и социално обслужване на служителите;

      -     подпомага началника на сектора при организиране на цялостната дейност по управление на собствеността, в съответствие с изискванията на нормативните актове и ръководни документи на МВР и ГДПБЗН;

      -     участва в изготвянето на бюджетни прогнози и проектобюджети;

      -     планира материално-техническото осигуряване по отделни направления в рамките на предоставените на ГДПБЗН финансови средства и чрез централни доставки;

      -     участва в подготовката на планове и други документи за провеждането на процедури, съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки (ЗОП), Вътрешните правила относно реда за планиране и организация на провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки и за контрол на изпълнението на сключените договори в ГДПБЗН и Вътрешните правила относно реда за планиране и организация на провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки и за контрол на изпълнението на сключените договори в Министерство на вътрешните работи в рамките на предоставените от министъра правомощия;

      -     координира процеса на стопанисването и правилната употреба на предоставените движими вещи – частна държавна собственост, автотранспортна и специализирана техника и недвижима собственост;

      -     събира, обобщава информацията за наличностите и състоянието на стопанисваните движими вещи – частна държавна собственост и отговаря за поддържането и актуализирането на електронен регистър на движимите вещи – частна държавна собственост в т. ч. регистър на имуществото подлежащо на брак и регистър на имуществата – резерв за бедствия по смисъла на Закона за защита при бедствия (ЗЗБ);

      -     участва в организирането и контрола на дейности, отнасящи се до управлението и стопанисването на недвижимите имоти, предоставени за стопанисване, като представлява ГДПБЗН пред институции;

      -     поддържа и актуализира електронен регистър на недвижимите имоти – държавна собственост, общинска собственост, и регистър на имотите с отпаднала необходимост ползвани от структурата;

      -     подпомага изготвянето и актуализирането на нови актове за държавна собственост на имотите;

      -     участва в организирането и контрола при извършване на ново строителство, текущи и основни ремонти на сградния фонд предоставен и стопанисван от РДПБЗН;

      -     подготвя становища и документи, касаещи изготвянето на договори за заем за послужване;

      -     участва в подготовката, изготвянето и съгласуването на договори с ВиК, електроразпределение, газоснабдяване. топлофикация и др.;

      -     поддържа регистър на всички договори, касаещи направлението и отговаря за актуализирането им, изпълнението им. осъществява контрол по спазването на срокове, условията и изискванията за изпълнението им;

      -     организира и координира материално-техническото осигуряване, отчетността и експлоатацията на техниката, съгласно действащата нормативна уредба и поддържа регистър на техниката, гасителните вещества и лични предпазни средства;

      -     координира процеса на провеждането на целеви и годишни инвентаризации;

      -     изготвя самостоятелно и участва в разработването на планове, отчети, експертни анализи и изготвя становища по проблеми, свързани със съхранението, инвентаризацията и извършване на брак на стопански инвентар, движими вещи – дълготрайни материални активи, материални запаси и недвижима собственост в съответствие с поставените му задачи. Предлага мероприятия за усъвършенстване организацията и дейностите по материално-техническото осигуряване;

      -     изготвя иницииращи документи за провеждането на процедури (търгове за отдаване под наем, документи за безвъзмездно предоставяне и др.), съгласно изискванията на Закона за държавната собственост, вътрешните правила на МВР и ГДПБЗН;

      -     подпомага и координира дейността на материално-отговорните лица;

      -     участва в комисии за извършване на подбор на кандидати и участници, разглеждане и оценка на офертите и провеждане на преговори и диалози по ЗОП;

      -     участва в комисии за изготвяне на задания/заявки съгласно Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в ГДПБЗН и Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в МВР (ВП);

      -     участва в комисии за приемане изпълнението на договори по ЗОП съгласно ВП.

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 1 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • IV младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
        1. Образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
        2. Области на висшето образование – съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;
        3. Професионално направление – съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;
        4. Професионален опит – 1 година или минимален ранг IV младши;
        5. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • Кандидатите да притежават компютърна грамотност.

  • Минимален размер на основната заплата:
    • 933 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване