Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Секретарят на общината

      1.         Организира дейността на общинската администрация;

      2.         Отговаря за условията на работа на служителите на общината и за организационно-техническото обзавеждане на службите;

      3.         Отговаря за дейността на службите по гражданска регистрация и административното обслужване;

      4.         Отговаря за поддържане в актуално състояние на избирателните списъци в общината;

      5.         Следи за разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и кмета на общината;

      6.         Работата с молбите, жалбите, сигналите  и предложения на гражданите и юридическите лица;

      7.         Подготвя и организира местните референдуми;

      8.         Утвърждава Вътрешните правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите;

      9.         Организира атестирането на служителите в общинската администрация;

      10.       Утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинска администрация;

      11.       В рамките на компетентността на общината осъществява връзката и координацията на съвместната работа с органите на МВР и другите институции по въпросите на обществения ред, безопасността на движението и спазването на законността на територията на общината;

      12.       Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за административното обслужване на физическите и юридическите лица и подзаконови нормативни актове, свързани с тяхното приложение;

      13.       Подпомага Кмета на общината в координирането и осъществяването на контрол за законност върху дейността на кметовете на кметства, влизащи в обхвата на общината;

      14.       Докладва пряко на Кмета за състоянието и резултатите от функционирането на СУСИ в Организацията.

      15.       Изпълнява и други дейности, определени от нормативни актове;

      16.       Осъществява контрол върху дейнаостта на ЦНСТ Стамболийски;

      17.       Оказва съдействие на ръководните органи на ЦНСТ при технически, телекомуникационни, транспортни и др.проблеми;

      18.       Популяризира дейността на ЦНСТ Стамболийски;

      19.       Като Зам.председател на КУСИ:

      •          Разглежда и одобрява информационната политика за защитата и пълните задължения на персонала;

      •          Контролира съществуващите изменения (замени на дефекти) на информационните активи към главните заплахи;

      •          Анализира и контролира информационните инциденти на защитата;

      •          Одобрява основните инициативи и усъвършенстването на информационната сигурност.

      •          Съгласува определените роли и задължения за обезпечаване на информационната сигурност;

      •          Съгласува определени методи и процеси за информационна сигурност, в т.ч. оценката на риска, системата за класифициране на информацията и хейната сигурност;

      •          Съгласува и поддържа информационните инициативи на защита на цялата организация, като осигурява програма за възприемане и разбиране на сигурността;

      •          Осигурява гаранции за сигурността като част от процеса за планиране на информацията;

      •          Оценява адекватността и контролира изпълнението на планирания информационен контрол за сигурност на новите системи и услуги;

      •          Анализира инцидентите, касаещи защитата на информацията;

      •          Осигурява оперативната подръжка на информационната сигурност вътре в Организацията.

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Магистър
  • Минимален професионален опит:
    • 4 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • II младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • висше образование по специалност: правни, социални и стопански науки;
        Нормативен акт: Наредба №2 от 17.12.2007г.за длъжностните характеристики на държавните служители
      • . стратегическа компетентност - визия за бъдещото развитие на организацията при отчитане на въздействието на външни и вътрешни фактори;
        . лидерска компетентност: мотивиране и развитие на служителите за постигане на значими индивидуални и организационни цели;
        . управленска компетентност - планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуални и организационни цели;
        . ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
        . компетентност за преговори и убеждаване - убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни;
        . работа в екип - управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
        . фокус към клиента - осъществяване на дейността в съответствие с потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услуги или дейности;

        Нормативен акт: Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация
      • кандидатите да отговарят на изискванията, установени в чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител и чл.41, ал.1 от Закона за местното самоуправление и местната администрация
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • Компютърни умения - WORD, EXSEL, INTERNET.

      Работа с нормативна база.

  • Минимален размер на основната заплата:
    • 933 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Концепция за стратегическо управление
Тема на разработката: "Ръководство, организация и контрол на административната дейност в Община Стамболийски"
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:

Концепцията да бъде до 10 /десет/ печатни страници, формат А4, да е запечатана в плик, надписан - "концепция", трите имена на кандидата, дата и подпис.


* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване