Секретарят на общината
1. Организира дейността на общинската администрация;
2. Отговаря за условията на работа на служителите на общината и за организационно-техническото обзавеждане на службите;
3. Отговаря за дейността на службите по гражданска регистрация и административното обслужване;
4. Отговаря за поддържане в актуално състояние на избирателните списъци в общината;
5. Следи за разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и кмета на общината;
6. Работата с молбите, жалбите, сигналите и предложения на гражданите и юридическите лица;
7. Подготвя и организира местните референдуми;
8. Утвърждава Вътрешните правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите;
9. Организира атестирането на служителите в общинската администрация;
10. Утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинска администрация;
11. В рамките на компетентността на общината осъществява връзката и координацията на съвместната работа с органите на МВР и другите институции по въпросите на обществения ред, безопасността на движението и спазването на законността на територията на общината;
12. Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за административното обслужване на физическите и юридическите лица и подзаконови нормативни актове, свързани с тяхното приложение;
13. Подпомага Кмета на общината в координирането и осъществяването на контрол за законност върху дейността на кметовете на кметства, влизащи в обхвата на общината;
14. Докладва пряко на Кмета за състоянието и резултатите от функционирането на СУСИ в Организацията.
15. Изпълнява и други дейности, определени от нормативни актове;
16. Осъществява контрол върху дейнаостта на ЦНСТ Стамболийски;
17. Оказва съдействие на ръководните органи на ЦНСТ при технически, телекомуникационни, транспортни и др.проблеми;
18. Популяризира дейността на ЦНСТ Стамболийски;
19. Като Зам.председател на КУСИ:
• Разглежда и одобрява информационната политика за защитата и пълните задължения на персонала;
• Контролира съществуващите изменения (замени на дефекти) на информационните активи към главните заплахи;
• Анализира и контролира информационните инциденти на защитата;
• Одобрява основните инициативи и усъвършенстването на информационната сигурност.
• Съгласува определените роли и задължения за обезпечаване на информационната сигурност;
• Съгласува определени методи и процеси за информационна сигурност, в т.ч. оценката на риска, системата за класифициране на информацията и хейната сигурност;
• Съгласува и поддържа информационните инициативи на защита на цялата организация, като осигурява програма за възприемане и разбиране на сигурността;
• Осигурява гаранции за сигурността като част от процеса за планиране на информацията;
• Оценява адекватността и контролира изпълнението на планирания информационен контрол за сигурност на новите системи и услуги;
• Анализира инцидентите, касаещи защитата на информацията;
• Осигурява оперативната подръжка на информационната сигурност вътре в Организацията.