Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:
Чрез решаване на тест и провеждане на интервю.
* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Област, община, населено място:
Пазарджик, Пазарджик, Пазарджик
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
ул. „Екзарх Йосиф” № 3, ет. 4 стая 7, ODZG_Pazardzhik@mzh.government.bg
Административно звено:
Обща администрация/Дирекция "Административно-правна, финансово-стопанска дейност и човешки ресурси"/Звено за административно обслужване
Лице за контакт:
Име: Мима Васева
Телефон: 034443183
Електронна поща: ODZG_Pazardzhik@mzh.government.bg
Краен срок за подаване на документи:
29.07.2024 г. 17:30
Ден на публикуване:
16.07.2024 г.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
https://www.mzh.government.bg/odz-pazardzhik/bg/Home.aspx
Необходими документи, място и срок за подаване:
Писмено заявление за участие в конкурс, съгласно приложение № 3 към чл.17, ал.2 от от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбори при мобилност на държавните служители ведно със следните приложения към него:
- декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност
-копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
- други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжносттa;
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Място за подаване: гр. Пазарджик, ул. „Екзарх Йосиф” № 3, ет. 4 стая 7 – Център за административно обслужване на ОД „Земеделие” гр. Пазарджик.
Срок за подаване: от 16.07.2024 г. до 29.07.2024 г. включително, всеки работен ден от 9,00 часа до 17, 30 часа.
Документите може да се подават и по електронен път на електронна поща ODZG_Pazardzhik@mzh.government.bg , като в този случай заявлението и декларациите следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Общодостъпното място, където ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса - гр. Пазарджик, ул. „Екзарх Йосиф” № 3, ет. 4, информационното табло на ОД „Земеделие” гр. Пазарджик и на официалната интернет страница на Дирекцията.