Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Осъществява контрол на обекти, изготвя становища, при възлагане - подготвя проекти на решения за дейности с отпадъци и решения за издаване на регистрационни документи; прилага разпоредбите на Закона за опазване на околната среда, Закона за управление на отпадъците, Закон за почвите, Наредба № Н-4 от 2.06.2023 г. за условията и изискванията, на които трябва да отговарят площадките за съхраняване или третиране на отпадъци, за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци и за транспортиране на производствени и опасни отпадъци, Наредба №1/ 4.06.2014 за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и реда за водене на публични регистри, Наредба № 2 от 23.07.2014 г. за класификация на отпадъците, Наредба № 6 за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци, Наредбата за управление на строителните отпадъци и др. подзаконови нормативни актове във връзка с изпълнение на задълженията за длъжността. Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността да познава: Закона за държавния служител и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, Закона за опазване на околната среда и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; Закона за управление на отпадъците и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, Устройствения правилник на МОСВ; Правилника за устройството и дейността на Регионалните инспекции по околната среда и водите. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Единния класификатор на длъжностите в администрацията: Степен на образование: завършено висше образование, с придобита образователна степен «Бакалавър» • Професионален опит: минимум една година • Ранг: IV-ти младши Предпочитана специалност: Екология и ООС; Технически или природни науки.
  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 1 година
  • Ранг/Специфично наименование:
    • IV младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • • Да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител;
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Допълнителни умения и квалификации:
      • Закона за държавния служител и подзаконовите нормативни актове по прилагането му,
      • Закона за опазване на околната среда и подзаконовите нормативни актове по прилагането му
      • Закона за управление на отпадъците и подзаконовите нормативни актове по прилагането му
      • Устройствения правилник на МОСВ; Правилника за устройството и дейността на Регионалните инспекции по околната среда и водите.
  • Минимален размер на основната заплата:
    • 933 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:
Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе по следния начин: • І-ви етап: по документи; • ІІ-ри етап: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно РИОСВ – гр. Шумен (статут, функции и др.); • ІІІ-ти етап: интервю; Документи за участие в конкурсната процедура: Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи: • Заявление за участие в конкурса съгласно приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (ДВ, бр.97/2019 г. изм. и доп. ДВ бр. 9/2020 г.); • Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (ДВ, бр.97/2019 г. изм. и доп. ДВ бр. 9/2020 г.); • копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага; • Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит; • Автобиография; • Мотивационно писмо;

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване