Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:
Интервю
Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе по следния начин:
• І-ви етап: по документи;
• ІІ-ри етап: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно РИОСВ – гр. Шумен (статут, функции и др.);
• ІІІ-ти етап: интервю;
Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
• Заявление за участие в конкурса съгласно приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (ДВ, бр.97/2019 г. изм. и доп. ДВ бр. 9/2020 г.);
• Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (ДВ, бр.97/2019 г. изм. и доп. ДВ бр. 9/2020 г.);
• копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
• Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
• Автобиография;
• Мотивационно писмо;
* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.