Конкурс за заемане по служебно правоотношение на 1 бр. щатна длъжност Главен експерт „Връзки с обществеността и техническо осигуряване” в дирекция „Човешки ресурси, ГРАО и Административно-правно обслужване“ в администрацията на Община Искър
Длъжността „главен експерт“ е свързана с разработването на експертни анализи и оценки, с изготвянето на становища, с участието в разработването на проекти на нормативни актове, с разработването на методологии, методики и механизми, с предоставянето на методически указания по прилагането на административните актове във връзка с дейността на администрацията, с подготвянето на отговори на запитвания на физически и юридически лица, с изготвянето на експертни анализи и оценки във връзка с осъществяване правомощията на ръководителя на администрацията и подобряване на административното обслужване. Главният експерт носи пряка отговорност във връзка с прилагането на нормативните актове и предлаганите от него решения.
Преки задачи:
Организира, осигурява и осъществява връзките но Общината с правителствени, политически, обществени и граждански организации;
Провежда постоянна информационна политика с гражданите и специфични групи от населението по всички въпроси от техен интерес;
Поддържа постоянна връзка с медиите за своевременно информиране на
обществеността във връзка с провежданата политика на Общината и изграждане на коректен образ на Кмета на Общината и общинската администрация;
Подпомага Кмета на Общината при формулирането и разработването на
решения, касаещи общинската политика, в сферата на неговите правомощия и компетенции, както и представянето ? пред обществеността;
Организира и осигурява спазването на протокола в Общината;
Осигурява дейността на Кмета и заместник-кметовете на Общината като:
Подготвя и организира провеждането на заседания, срещи, разговори и други и информира участниците за датата, мястото, часа и дневния ред за заседанията;
Съставя протоколи от проведени заседания, като отразява точно изказванията на участниците в заседанията и изготвя прессъобщения за същите;
Осъществява координацията между Кмета, Заместник-кметовете на Общината, Секретаря на Общината, служителите, гражданите и други външни лица;
Осигурява необходимата информация, документи и канцеларски материали;
Стриктно спазва и прилага „Вътрешните правила за оборот на електронни
документи и документи на хартиен носител в община Искър“, утвърдени от Кмета на община Искър;
Организира входящата, изходящата и вътрешно-ведомствената документация на община Искър, съгласно утвърдения вътрешен ред;
Отговаря за кореспонденцията, получена по електронна поща на администрацията (електронен документооборот), разпечатва я и я регистрира в деловодната система по общия ред, като своевременно я предоставя на Кмета на общината за резолиране и на служителите за своевременно изпълнение;
Веднъж месечно изготвя Справка до Секретаря на Общината и Директорите на дирекции за просрочени преписки;
Води и поддържа в актуално състояние подписаните от Общината договори/споразумения и архива за тях;
Съхранява кръглия печат на община Искър, както и щемпела за входяща и изходяща кореспонденция. Следи строго печата да не се полага в негово/нейно отсъствие върху каквито и да е документи;
Изготвя проекти на заповеди за командироване на работниците и служителите;
Организира протоколни и делови срещи на ръководството на общината;
Организира връчването на Наказателните постановления, издадени от Кмета на Общината;
Ежедневно следи за подадените сигнали в пощенската кутия за „Предложения и сигнали на граждани“, като при подадени такива, незабавно информира Кмета на Общината;
При необходимост извършва техническа работа при организиране и провеждане на общи и частични избори;
При необходимост участва в подготовката за провеждането на заседанията на Общински съвет – Искър;
Участва в организирането на избори, референдуми, пеброяване и други мероприятия;
Участва в работата на обществени и експертни съвети, работни групи и комисии;
Изпълнява задължения/дейности по проекти, съфинансирани от Структурните
фондове, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд на Европейския съюз;
Прилага служебното начало;
Изготвя становища, доклади, отчети и справки, свързани с дейността;
При възлагане със заповед на Кмета на Общината изпълнява задължения свързани с попълване и публикуване на данни в Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА);
Изпълнява и други конкретно възложени задачи и разпореждания в рамките на основната цел и областите на дейност, възложени и по съответния ред, включително участие в екипи за управление и изпълнение на проекти.
Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността: от 933 лв. до 3700 лв., при спазени изисквания на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация за длъжностно ниво по КДА 9, Експертно ниво 5, ниво на основна месечна заплата 20.
(Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.)