Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • - Изготвя трудовите договори и допълнителните споразумения на служителите по трудови правоотношения; - Изготвя заповедите за назначаване и прекратяване на трудовите и служебни правоотношения; - Изготвя заповедите за повишаване в ранг; - Изготвя заповедите за изменение на индивидуалната работна заплата; допълнителни споразумения и заповеди при повишаване на процента прослужено време на служителите назначени по ПМС-66/1996г.; - Приема постъпилите заявления за отпуск, като удостоверява с подписа си датата на приемане; - Издава, води и съхранява служебни и трудови книжки и нанася всички промени в служебното и трудовото положение на служителите. Води дневник за издадените служебни и трудови книжки по реда, определен със Закона за държавния служител и Наредбата за трудовите книжки и трудовия стаж; - Регистрира и вписва трудови договори, всички промени, свързани с трудови договори, както и всички заповеди за прекратяване на трудови правоотношения в Националната агенция по приходите (НАП); - Изготвя и представя пред Националния осигурителен институт (НОИ) и (НАП) всички видове отчети, справки и декларации; - Изготвя длъжностни и поименни щатни разписания; - Изготвя удостоверения и служебни бележки, свързани с трудовата дейност, които да послужат пред съответните институции; - Организира изготвянето на работните планове на служителите, извършването на междинната среща и процеса по оценяване на изпълнението на служителите в съответствие с Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация; - Спазва конфиденциалност съобразно изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 и по отношение на възнагражденията на служителите; - Подготвя и участва в провеждане на конкурсни процедури за назначаване на служители в Дирекцията; - Изготвя тристранни споразумения при назначения по реда на чл.81а от Закона за държавния служител; - Приема, завежда и съхранява всички декларации, подавани от служителите по реда на Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество; обработва данните от тях и унищожава информационните носители, въвежда и обработва данни в регистъра на декларациите и публикува информация в него, при спазване на изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни; - Изготвя годишен план за обучения на служителите; - Изготвя и представя в ИПА списък на лицата постъпили за пръв път на държавна служба; - Води регистър за вписване на проведените обучения; - Изготвя Анализ на потребностите от обучение на служителите в РИОСВ – Стара Загора; - Изготвя всички необходими справки, относно човешките ресурси, за МОСВ и други институции; - Провежда инструктажи на служителите съгласно здравословните и безопасни условия на работа и противопожарна и аварийна безопасност; - Информира се за промени в нормативната база, касаещи заеманата длъжност, както и при влизане в сила на нови нормативи актове; - Организира, провежда и отчита първоначалния и периодични инструктажи на служителите; - Систематизира и съхранява документите и другите материали на администрацията в съответствие с изискванията на Закона за Националния архивен фонд; - Организира архивирането на личните досиета на наетите служители, съгласно нормативните изисквания; - Предоставя документите от архива за ползване; - Участва в извършването на експертиза по ценността на документите; - Води отчет в дневник по образец за всяко посещение и използване на документите в архива, като проверява състава и състоянието на документите преди и след използване;. - Отразява входящата и изходящата кореспонденция на РИОСВ в деловодната програма. ОМЗ ще бъде определена съгласно чл.67, ал.4 от ЗДС, чл.8 и чл.9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата в РИОСВ.
  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 2 години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • IV младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • - кандидатът трябва да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител
        Нормативен акт: ЗДС
  • Допълнителни умения и квалификации:
      • - кандидати със специалност „Икономика“ или „Администрация и управление“, са с предимство;
      • - кандидати притежаващи шофьорска книжка категория „В“ са с предимство;
      • - да притежават следните компетентности: аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента (вътрешен/външен), професионална компетентност, дигитална компетентност;
      • - съгласно чл. 14, ал. 4 от НПКПМДС българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Р. България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура
  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1600 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:
- писмен тест за установяване познанията на допуснатите кандидати с въпроси свързани с: • Закон за държавния служител; • Кодекс на труда; • Правилник за устройството и дейността на регионалните инспекции по околната среда и водите; • Закон за администрацията; • Закон за Националния архивен фонд; - Интервю.

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване