Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Описание на длъжността:

      Изготвя ведомости и рекапитулации за аванс и заплати на служителите на КРС чрез програмен продукт; Изплаща служебни аванси в лева и валута, приема парични средства от клиенти и подотчетни лица, като изготвя счетоводни касови документи - приходни и разходни касови ордери в лева и валута; Води електронна касова книга в лева и валута; Изготвя чекове и вносни бележки за теглене и внасяне на суми от/по банковата сметка на КРС; Въвежда в програмен продукт информация относно трудовите и служебни правоотношения на служителите; Изготвя справки въз основа на информацията за персонала в програмния продукт; Изготвя ежемесечно информация за осигурителния доход на служителите и я представя в електронен вид в НАП в установените срокове; Извършва обработка на болнични листове в програмата на НОИ и представя необходимата информация в НАП за тяхното изплащане от НОИ; Следи за съответствието на касовата наличност в лева и валута с наличността в касовите книги; Изготвя удостоверения за пенсиониране (УП2), служебни бележки за доходите на служителите за представяне пред различни институции (данъчни служби, банки, НОИ и др.); Отговаря за съхранението на ведомостите за заплати в определените срокове в Закона за счетоводството; Приема в брой такси, заявени по административни услуги от физически лица.

      * Индивидуалните основни месечни заплати на служителите се определят от органа по назначаването, в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата, в зависимост от професионалния опит, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 2 година/години
  • Ранг/Специфично наименование:
    • IV младши
  • Допълнителни умения и квалификации:
    • Образователно-квалификационна степен: висше, бакалавър;

      Професионална област – икономическа, хуманитарна, друга;

      Професионален опит – 2 години или ранг, придобит като държавен служител IV младши;

      Компютърна грамотност – работа с MS Office пакет, със счетоводен софтуер;

      Умения за работа с електронно попълване и подаване на данни към НОИ, НАП, НСИ и др.

  • Минимален размер на основната заплата:
    • 1700 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю
Допълнителна информация за начина на провеждане:

Конкурсът ще бъде организиран чрез:

· решаване на тест, който включва въпроси, свързани с устройството и функционирането на КРС и с професионалната област на длъжността;

· интервю.


* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване