Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
1989 Издаване разрешение за поставяне по чл. 56, ал. 2 от ЗУТОписание/Процедура по предоставяне на административната услуга:
Ще Ви бъде издадено разрешение за поставяне на преместваеми обекти на територията на общината.
Орган, издаващ индивидуален административен акт: Кмет на община/архитект след съгласувани и одобрени схеми.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: за терен частна общинска или държавна собственост до 12 м. или срока на сключения договор, за терен частна собственост-безсрочно
Разрешение се издава в 14 работни дни за следните преместваеми обекти:
- за търговски и други обслужващи дейности – павилиони, кабини, маси;
елементи на градското обзавеждане - спирки на масовия градски транспорт, пейки, осветителни тела, съдове за събиране на отпадъци, чешми, фонтани, часовници и др.
Преместваемите съоръжения не са трайно свързани с терена, т. е. не нарушават целостта на настилката под тях. Разрешението за поставяне е документ, с който се разрешава разполагането на посочените обекти в имоти - частна, общинска или държавна собственост.
Необходими документи:
1.Документ за собственост
2. Договор за наем (учредено право на ползване)
3. Съгласувана и одобрена схема – оригинали - 2 броя
4. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Издаденият индивидуален административен акт може да бъде получен:
- Лично от център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- по електронен път на електронна поща.
Редът и сроковете за обжалване са съгласно чл.213 от ЗУТ
Ниво на осигуреност
Високо
Средство на електронна идентификация
КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП
Закон за устройство на територията - чл. 56
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 23.50 лв. / 12.02 €Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- обикновена услуга по електронен път – 21.10 лв./10.82 €
Начин на плащане:
Код за вид плащане:
Технически услуги 44 80 01
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път