Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. София, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Ал. Стамболийски" № 35, п.к. 2086
Код за междуселищно избиране: 07182
Телефон за връзка: (07182)2286, 0886666898
Факс: (07182)2550
Адрес на електронна поща: info@mirkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч.
Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО): от 08:00 часа до 17:00 часа без прекъсване.
Обявените телефони са безплатни.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Документи за предоставяне на услугата:
Начин на заявяване на услугата:
- На място в Центъра за административно обслужване (ЦАО), гише „Деловодство“;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път (при спазване на изискванията определени със Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги) чрез:
- Единния портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg/wps/portal/;
- Система за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/;
- Електронна поща на Oбщина Мирково - info@mirkovo.bg.
Начини за получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице от ЦАО, или компетентен служител;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултата от административната услуга;
- По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Закон за гражданската регистрация