Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Видин, общ. Видин, гр. Видин, ул. "Цар Симеон Велики" № 76
Код за междуселищно избиране: 094
Телефон за връзка: (094) 923 176
Адрес на електронна поща: rzi-vidin@mh.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО) без прекъсване. В случаите, когато в служебните помещения има потребители в края на обявеното работно време, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време
Заявяване на услугатаПодаване на заявление по образец или устно заявяване в Звеното за административно обслужване в РЗИ.
Необходими документи:
Уведомление за откриване на обект с обществено предназначение по образец съгласно Приложение №2 към чл.2, ал.1 от Наредба №9 от 21 март 2005г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции и наличие на следните документи:
- документ за актуална регистрация по националното законодателство, издаден от компетентен орган на съответната държава (когато дружеството е регистрирано в държава - членка на Европейския съюз различна от България, или в държава, страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство)
- решение по оценка на въздействието на околната среда, издадено по реда на Закона за опазване на околната среда (когато се изисква такова).
- лицензия и/или разрешение от Агенцията за ядрено регулиране, издадено по Закона за безопасно използване на ядрената енергия (за обекти с източници на йонизиращи лъчения).
Извършване на проверка и вписване в регистъра на обектите с обществено предназначениеОбектът/транспортното средство се вписва в регистъра на ООП в 14-дневен срок от извършване на проверка на обекта, при условие, че са спазени здравните изисквания и са налице необходимите документи. Обектът подлежи на систематичен здравен контрол.
При заявено желание, на заявителя на административната услуга се издава удостоверение за вписване в регистъра на обектите с обществено предназначение или удостоверение за вписване в регистъра на промяна в данните и обстоятелствата на регистриран обект с обществено предназначение.
Ако при проверката се констатира, че не са спазени здравните изисквания за обекта или е налице непълнота на посочените документи, се издава предписание с посочване на срок за привеждане в съответствие със здравните изисквания или за отстраняване на непълнотите в документацията. В 10-дневен срок след изтичане на срока на предписанието се извършва повторна проверка на обекта. Обектът се вписва в регистъра при изпълнено предписание
Наредба № 9 от 21.03.2005 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции (Загл. изм. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.)