Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1761 Подновяване на регистрацията на марка

      Срокът на действие на регистрацията на марка е десет години от датата на подаване на заявката. Регистрацията може да бъде подновявана неограничено за следващи периоди от десет години.

  • На основание на:
    • Закон за марките и географските означения - чл. 65
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Председател
  • Срок за предоставяне:
    • 7 работни дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 10 години
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Неприложимо
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд София-град
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • В 14-дневен срок, считано от датата на получаване на съобщението за вписването, по реда на АПК.

  • Ограничения и условности:
    • Искането може да се подаде в последната година на десетгодишния срок на действия на марката или до шест месеца след изтичането на този срок срещу заплащане на допълнителна такса. Регистрацията може да бъде подновявана неограничен брой пъти за следващи периоди от десет години. Подновяването действа от деня, следващ датата, на която изтича срокът на предходната регистрация.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правни, финансови и стопански дейности"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Изгрев, бул. "Д-р Г. М. Димитров" № 52-Б, п.к. 1040
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 02 9701 321; Цената на разговор е според тарифния план на клиента
Факс: (02) 873 52 58
Адрес на електронна поща: services@bpo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване: понеделник - петък - 8.30 - 17.00 часа; Работното време с клиенти в Центъра за административно обслужване е от 8.30 часа до 17.00 часа; Каса, работа с клиенти: понеделник - петък от 8.30 часа до 17.00 часа; Централна патентна библиотека, работа с клиенти: понеделник - петък от 8.30 часа до 17.00 часа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане