Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян,
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68050
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка - от 12.00 до 13.00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Приемане на заявлението, проверка на документите и регистрация за строеж от IV/V категорияЗаявлението по образец с необходимите документи може да подадете:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
· Устно в Центъра за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
Необходими документи: Заявление по образец и:
1. Документ за собственост или документ за учредено право на строеж в чужд имот, или документ за право да се строи в чужд имот по силата на специален закон;
2. Окончателен доклад на лицето, упражняващо строителен надзор;
3. Разрешение за строеж (акт за узаконяване) – прилага се служебно;
4. Протокол за определяне на строителна линия и ниво с резултатите от проверки на достигнатите контролирани нива;
5. Акт образец № 14 за приемане на конструкцията, когато се изисква;
6. Констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа, образец № 15 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
7. Информация за идентификатор на обекта на кадастъра, подлежащ на въвеждане в експлоатация; за строежите по чл. 32, ал. 1, т. 1, букви "б" и "ж" от Закона за кадастъра и имотния регистър, които създават зони на ограничения, се прилага удостоверение от Агенцията по геодезия, картография и кадастър, че са нанесени в специализираните карти и регистри по чл. 32 от Закона за кадастъра и имотния регистър;
8. Договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, когато такива са необходими;
9. Технически паспорт, а когато строежът е новоизградена сграда – и сертификат за енергийни характеристики на нова сграда, издаден по реда на наредбата по чл. 48 от Закона за енергийната ефективност;
10. Актове по специални закони, които са необходимо условие за въвеждане в експлоатация;
11. Пълномощно (в случай че заявлението се подава от пълномощник);
12. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
С необходимите документи може да се снабдите както следва:
· Агенция по вписвания;
· Възложител, проектант, строител и лицето, упражняващо строителния надзор;
· Община Троян;
· Строителен надзор или технически ръководител;
· Възложител, строител и лице, упражняващо строителен надзор;
· Възложител, проектант, строител и лицето, упражняващо строителния надзор;
· Агенцията по геодезия, картография и кадастър;
· Експлоатационни дружества;
· Лицето упражняващо строителен надзор или технически ръководител;
· Възложител;
· Нотариус;
· Банка.
Заплащане на дължимата таксаВие трябва да заплатите:
· 200,00 лв./ 102,26 евро – до 200 кв.м. РЗП;
· 400,00 лв./ 204,52 евро – от 200 до 1000 кв.м. РЗП;
· 700,00 лв./ 357, 90 евро – над 1000 кв.м. РЗП.
Начин на плащане:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· По банкова сметка:
IBAN: BG92UBBS81558420008108
BIC: UBBSBGSF
Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
Срок за издаване на удостоверението и предаване на заявителяСрок:
· 7 дни.
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
За услугата се заплаща ценаВие трябва да заплатите:
· 200,00 лв./ 102,26 евро – до 200 кв.м. РЗП;
· 400,00 лв./ 204,52 евро – от 200 до 1000 кв.м. РЗП;
· 700,00 лв./ 357, 90 евро – над 1000 кв.м. РЗП.
Начин на плащане:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· По банкова сметка:
IBAN: BG92UBBS81558420008108
BIC: UBBSBGSF
Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта