Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Ямбол, гр. Ямбол, ул."Жорж Папазов"№18, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: 046/686814
Факс: 046/662277
Адрес на електронна поща: region@yambol.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, С цел улесняване на гражданите, организациите и фирмите при работа с администрацията е въведено обслужване без прекъсване за «Звеното за административно обслужване» от 08.00 час до 18.00 часа
Необходими документиПроцедура по предоставяне на административната услуга, изисквания и необходими документи
I. Заявяване на услугата
· По пощата на адрес: 8600 гр. Ямбол, ул. "Жорж Папазов" № 18, чрез лицензиран пощенски оператор;
· „На ръка” в Центъра за административно обслужване в ОА Ямбол /партерен етаж/;
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
· На електронна поща: region@yambol.government.bg;
· чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
· чрез Портал на електронното управление:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/oblastni+administratsii/unificirani+uslugi/1983
· устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата - https://yambol.government.bg/?page_id=340;
https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/16634
Ниво на осигуреност – ниско; Вид на услугата-първична
Средство за идентификация - ПИК издаден от НОИ, ПИК издаван от НАП, УКД издаван от НЗОК, КЕП.
II. Необходими документи:
1. Заявление до областния управител;
2. Справка за имота от кадастралната карта и кадастралните документи;
3. Удостоверение за вписаните обстоятелства по Закона за търговския регистър – за държавните предприятия ;
4. Документи, които удостоверяват обстоятелствата за поправка на акта за държавна собственост.
III. Процедура по предоставяне на услугата
Заявлението се входира се в центъра за административно обслужване на ОА Ямбол.
Резолира се от областен управител към директор на дирекция АКРРДС, който от своя страна разпределя преписката за работа към съответния служител.
При нередовност на документите по преписката, заявителят се уведомява за тяхното отстраняване.
Срокът за предоставяне на услугата започва да тече от датата на отстраняването на нередовностите по преписката.
Процедурата приключва със съставен Акт на поправка на акт за държавна собственост, утвърден от областен управител. Актът за поправка се изпраща в съда за вписване.
IV. Предоставяне на резултата от изпълнение на услугата
Вписаният акт за държавна собственост се сканира и се прикачва в Информационна система „Регистър имоти“, след което се одобрява. АДС се изпраща на заявителя с придружително писмо.
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата.
Възможните начини за получаване на резултата от услугата са:
- по пощата, на посочен от адресата адрес;
- на ръка в Център за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
- по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
ИзискванияСъгласно чл.5, ал.5 от ЗЕУ услугата се предоставя електронно
Ниво на осигуреност - високо
средство за идентификация - КЕП
Закон за държавната собственост
Правилник за прилагане на Закона за държавната собственост
Не се заплаща за услугатаЗа предоставяне на услугата не се дължи такса