Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Бобов дол, гр. Бобов дол, ул. "27-ми октомври" №2, п.к. 2670
Код за междуселищно избиране: 0702
Телефон за връзка: (0702)6-34-20, (0702)6-52-73, 0702 63915
Факс: (0702)6-23-55
Адрес на електронна поща: delovodstvo@bobovdol.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:15, Гъвкаво работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Издаване на удостоверение за вписване в регистрите на населениетоПроцедура по предоставяне на административната услуга:
Заявителят подава попълненото искане в служба ГРАО. Искането се регистрира в
електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в
зависимост от вида на услугата, след което се извършва проверка в локална и национална база
данни, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК).
Необходими документи :
? Искане по образец;
? Документ за самоличност на заинтересованото лице;
? Пълномощно, изисква се в случай, че заявителят не е титуляр;
? Документ за платена такса.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 3 лв.
За бърза услуга 6 лв.
За експресна услуга 9 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път