Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
отдел "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Разлог, гр. Разлог, ул. "Шейново" №2, п.к. 2760
Код за междуселищно избиране: 0747
Телефон за връзка: (0747)80092, +359887474774, /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
Адрес на електронна поща: fo@razlog.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, непрекъснато административно обслужване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Работно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
В Центъра за административно обслужване се дава възможност на всички заинтересовани да подават писмено или устно сигнали, жалби и предложения, както и да изразят оценка и отношение към качеството на административното обслужване.
2760 гр. Разлог, ул. "Шейново" 2
тел.: 0747 80092
GSM: +359 887474774 /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление (по образец);
Документ за собственост или право на строеж;
Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) - добавя се служебно;
Актуална скица на обект или СОС от СГКК;
Виза за проектиране в случаите на чл. 140 ал.3 от ЗУТ;
Нотариално заверена декларация за липса на СМР;
Уведомление за инвестиционно предложение за промяна на предназначението (неразделна част от заявлението);
Решение на ОВОС или решение за преценяване на необходимостта от ОВОС( при необходимост);
Нотариално заверени съгласия, решения на общо събрание на ЕС;
Съгласуване по реда на чл.39, ал.3 със съответния министър;
Документ за въвеждане в експлоатация на строежа (удостоверение за търпимост);
Копие от пълномощно (при заявление на пълномощник) заверено „Вярно с оригинала“;
Други (положителни становища от съответните компетентни органи, относно запазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение);
Вносна бележка или платежно нареждане на внесена такса (освобождават се от такси за технически услуги държавните и общински органи, организациите на бюджета издръжка и Българският червен кръст).
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Извършване на проверка за допустимост на документите
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към съответния отдел
Изготвяне на документа
Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за административно обслужване по избран от заявителя начин.
Услугата по електронен път може да заявите:
през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
•лично от звеното за административно обслужване;
•чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
•по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.