Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2062 Регистриране и въвеждане на строежи в експлоатация, издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация за видовете строежи от IV и V категория

      Строежите от четвърта и пета категория се въвеждат в експлоатация въз основа на удостоверение за въвеждане в експлоатация от органа, издал разрешението за строеж, след проверка на комплектуваността на документите и регистриране въвеждането на строежа в експлоатация, като по преценка на органа може да се извърши и проверка на място.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 177, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      Устно в Центъра за административно обслужване.

      Чрез лицензиран пощенски оператор.

       Чрез единен портал за електронни административни услуги на ДАЕУ чрез КЕП или ПИК на НОИ на адрес:https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2082?mId=351&cP=1&q=2062

       

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

       За издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация по чл.177, ал . 1 и ал . 3 от ЗУТ на строеж от IV категория:

       

      Документ за собственост;
      Окончателен доклад на лицето, упражняващо строителен надзор, придружен от свидетелство за оправомощаване или лиценз за упражняване на дейността към който се прилагат:
      Разрешение за строеж;
      Протокол за определяне на стр. линия и ниво на строеж/ при ново строителство/;
      Акт обр.14 за приемане на конструкцията или конструктивна експертиза;
      Констативен акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа с приложени към него протоколи за успешно проведени единични изпитвания на машини и съоръжения /Акт 15/;
      Документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти (декларация за съответствие);
      Договор с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
      Отчет за изпълнение на плана за управление на строителните отпадъци по чл. 11 от ЗУО (при необходимост), с приложени първични счетоводни документи;
      Технически паспорт;
      Сертификат за проектни енергийни характеристики (ако е приложимо).
      2. За издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация по чл.177 , ал . 1 и ал. 3 от ЗУТ на строеж от V категория

      Документ за собственост
      Разрешение за строеж;
      Протокол за определяне на стр. линия и ниво на строеж /при ново строителство/;
      Акт обр.14 за приемане на конструкцията /при ново строителство/ или конструктивна експертиза при преустройство;
      Констативен акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ /Акт обр. 15/ или окончателен доклад по чл.168, ал.6 от ЗУТ;
      Документи удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти (декларация за съответствие);
      Договор с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
      Отчет по чл. 11 от Закона за управление на отпадъците;
      Технически паспорт;
      Сертификат за проектни енергийни характеристики (ако е приложимо).

  • Ограничения и условности:
    •  

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      По електронен път на точно упомената електронна поща.

      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      Като вътрешна куриерска пратка.

      Като международна препоръчана пощенска пратка.

       

       Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане