Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата Заявлението по образец с необходимите документи може да заявите чрез:
- Единен портал за достъп до електронни административни услуги на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/3087
- Системата за сигурно електронно връчване с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://edelivery.egov.bg/;
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- На e-mail: obshtina@zlataritsa.bg;
- Чрез лицензиран пощенски оператор.
*Заявление подадено по електронен път следва да бъде подписано от заявителя с квалифициран електронен подпис (КЕП).
Изискуеми документи:
Удостоверение за регистрация на обекта за търговия с храни, съгласно Закона за храните, вписана в Регистъра на ОДБХ;
Документ, уреждащ ползването на обекта /разрешение за ползване, разрешение за поставяне, удостоверение за търпимост и други подобни/;
Договор за наем или друг документ, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната търговска дейност в обекта;
Други документи, съгласно изискванията на българското законодателство /за хазартни игри, аптека, оптика, пунктове за черни и цветни метали и други/;
Копие от Становище на Регионална здравна инспекция;
За туристически обекти, находящи се в жилищни сгради - Протокол от общото събрание на живущите, заверен за вярност, в който с Решение е отразено съгласие на обитателите за функциониране на обекта с удължено работно време;
Разрешение за търговия с тютюневи изделия от Агенция "Митници" /съгласно чл.8, т.6 от НРПТД/;
Договор за охрана с лицензирана охранителна фирма /съгласно чл.13, ал.2 и ал.3 от НРПТД/.
Изпълняване на услугатаПреглед на необходимите документи и изготвяне на решение за работното време.
Предоставяне на услугата Вие може да заявите издаденото Разрешение да получите:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка.
Закон за защита от шума в околната среда