Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Общинска собственост"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул.Бели Лом №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618 143
Адрес на електронна поща: i.nenov@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Дирекция "Общинска собственост и икономика"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618142, (084)618234
Адрес на електронна поща: ob_sobstvenost@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Заявяване на услугатаЗа издаване на сертификат за инвестиция клас В инвеститорът подава заявление по образец- приложение № 1 до кмета на Общината, в което посочва мерките за насърчаване на инвестициите по чл. 7, ал. 2, които желае да ползва преди започване на работата по инвестиционния проект.
Към заявлението си инвеститорът прилага и необходимите документи, удостоверяващи наличието или липсата на обстоятелства издадени от съответния компетентен орган.
При постъпване на заявлението и документите се завеждат в деловодството на Община Разград, като се отбелязват датата на подаване на заявлението, поредният номер, данните на заявителя (фирма/имена, седалище и адрес на управление/постоянен адрес).
Извършване на оценкаКметът на Общината определя служителите, които да извършат оценка на заявлението и документите за съответствие с изискванията на тази наредба, ЗНИ и на ППЗНИ.
Оценката включва и проверка за съответствие между разходите за инвестиционния проект и финансовите възможности на инвеститора и източници на финансиране, както и с условията на инвеститора.
В случай че служителите констатират несъответствия и/или непълноти в заявлението и документите, инвеститорът писмено се уведомява за
тях и му се определя срок до два месеца от подаване на заявлението за отстраняването им.
Издаване или отказ за издаване на сертификатСлед извършване на оценка на заявлението и документите служителите изготвят становище за издаване на сертификат за клас инвестиция В.
Въз основа на изготвеното становище Кметът на Общината изготвя мотивирано предложение до общинския съвет за издаване на сертификат за инвестиция клас В или за отказ.
Кметът на Общината издава или отказва издаването на сертификат за инвестиция клас В по образец, въз основа на решение на общинския съвет.
Начини на получаване на резултата от услугатаЛично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
Закон за насърчаване на инвестициите (Загл. изм. - ДВ, бр. 37 от 2004 г.)
Правилник за прилагане на Закона за насърчаване на инвестициите
Регламент (ЕС) № 651/2014 на Комисията от 17 юни 2014 година за обявяване на някои категории помощи за съвместими с вътрешния пазар в приложение на членове 107 и 108 от Договора