Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Бюджет,финанси и общинска собственост"
Адрес: обл. Добрич, общ. Шабла, гр. Шабла, гр.Шабла,ул.Равно поле № 35, п.к. 9680
Код за междуселищно избиране: 05743
Телефон за връзка: (05743)4045
Адрес на електронна поща: finance@ob-shabla.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч.
Обработване на заявление-декларация за обстоятелствена проверкаЗа да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Заявление по образец;
Цветно копие на актуална скица;
Актуално Удостоверение за наследници при необходимост;
Други документи, доказващи собственост.
Услугата може да заявите по следниян:
• Със заявление на гише в център за административно обслужване
• По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване, чрез лицензиран пощенски оператор;
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30.00 лв. / 15.34 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път