Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, п.к. 9600
Код за междуселищно избиране: 0579
Телефон за връзка: 070018708
Адрес на електронна поща: grao@balchik.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, почивка 30 минути, като е осигурено непрекъснатост на процеса за обслужване на гражданите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкцииНачини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Молба-декларация (образец) -3 екземпляра (оригинал)
За сгради – строително разрешение, скица по ЗРП,
Удостоверение, че съгласно ЗРП не са провеждани отчуждителни мероприятия с имота, удостоверение за идентичност с последния кадастрален план на общината.
Нотариално заверена декларация от молителя, че за имота не са провеждани отчуждителни мероприятия.
Актуална скица на имота по действащия план на населеното място или от кадастралната карта (по служебен път);
Удостоверение за наследници (по служебен път);
Документ за собственост на имота; (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Удостоверение за данъчна оценка.
Други документи (при необходимост);
Платена такса за административната услуга
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи ;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към специалист „Общинска собственост”;
Извършване на проверка в актовите книги дали за имота има съставен акт за общинска собственост (АОС).
След извършване на проверката приложените молби-декларации се заверяват на гърба и се подписват от специалист „Общинска собственост” и от Кмета на общината. Заверката представлява удостоверяване на факта, че за имота няма съставен АОС, респективно – има съставен АОС, в който случай се посочва неговият номер и дата на издаване.
Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 30 лв.
За бърза услуга 50 лв.
Банкова сметка на Община Балчик: BG38 UNCR 9660 84 9750 3315
BIC код на УниКредит Булбанк: UNCRBGSF
Код на плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път