Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Проекти и инвестиции, ТСУ и координация и контрол"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, село Венец, ул.Кирил и Методий" №24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 21-90
Факс: 05343 89-80
Адрес на електронна поща: obs.vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТАПравно основание за предоставяне на административната услуга:
· чл.38, ал.3,4,5,7 от Закон за устройство на територията;
· т.27б от Приложение №1, към чл. 23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Административната услуга се предоставя от:
Дирекция “Проекти и инвестиции”, „Териториално и селищно устройство ”и „Координация и контрол”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Център за услуги и информация на гражданите; с. Венец, ул.„Кирил и Методий” №24, партер
Адрес: община Венец, с. Венец, .„Кирил и Методий” №24, партер, в сградата на община Венец.
Ел. поща: obs_vn@abv.bg
Тел.за връзка:05343/21-90;
Факс: 05343/8980
Работно време: от 08:00 до 16:30 часа без прекъсване
Необходими документи за предоставяне на услугата:
· Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
· Заявление по образец;
· Документ за собственост;
· Три копия от инвестиционен проект
· Документи, доказващи наличието на съгласия, изискващи се по: а/ чл.38, ал.3 и 4 от ЗУТ при преустройства в съществуваща сграда с режим на етажна собственост: --- - -решение на общо събрание заедно с нотариално заверено съгласие на всички собственици на жилища- непосредствени съседи на обекта-при обект по ал.3 на друг надземен етаж и при преустройство с промяна на предназначението на жилище при условията на ал.4 №…/…г.; б/ чл.39, ал.2 от ЗУТ при промяна на предназначението на част или на цяла сграда в жилищни зони, когато преустройството е свързано с масов достъп на външни лица и наднормено за зоната шумово и друго замърсяване-освен съгласията по чл.38 и нотариално заверено съгласие от всички собственици и носители на ограничени вещни права в съседни поземлени имоти №...; в/ чл.183, ал.1 от ЗУТ при нов строеж, надстрояване или пристрояване в съсобствен урегулиран поземлен имот -договор в нотариална форма с останалите собственици; г/чл.183, ал.2 от ЗУТ при надстрояване или пристрояване на сграда-етажна собственост-Договор за учредяване право на надстрояване или пристрояване със собственика на урегулиран поземлен имот в нотариална форма и декларация с нотариална заверка на подписите от всички собственици в етажната собственост;
· Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на закона за опазване на околната среда /когато се изисква/
· Оценка за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите, изготвена от съответното лице по чл.142, ал.6 от ЗУТ- за обекти първа и втора категория задължително с комплексен доклад, а за обекти от по-ниска категория- по желание на възложителя;
· Предварителна оценка на идейните инвестиционни проекти за съответствие с предвижданията на ПУП, с правилата и нормативите по устройство на територията, както и взаимната съгласуваност м/у отделните части на проекта съгласно чл.142, ал.2 от ЗУТ.
· Положително становище на органите по пожарна безопасност за строежите от първа и втора категория;
· Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване на техническата инфраструктура.
· Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата:
· Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
· Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към Дирекция “Проекти и инвестиции”, „Териториално и селищно устройство ”и „Координация и контрол” “и Гл.архитект за резолюция;
· Предаване за изготвяне;
· Предоставяне на разрешението за подпис от Гл.архитект;
Получаване на разрешението по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://www.venets.bg
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05343/8980 ;
ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГАТАНачини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за услуги и информация на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
ü като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
ü като вътрешна куриерска пратка;
ü като международна препоръчана пощенска пратка;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
· Валидно до промяна в данните, въз основа на които е издадено и съдържа, освен ако в специален закон не е определен по-кратък срок на действие на акта.
Цена за предоставяне на административната услуга:
· 5,00 лева на м2 от РЗП
Начин на плащане:
На гише „Каса” в Център за услуги и информация на гражданите;
По банкова сметка:
· IBAN: BG14DEMI92408400038510
· BIC: DEMIBGSF
· БАНКА: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД офис с. Венец
Кодът за вида плащане е: 448001
Срок на изпълнение:
5 работни дни
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
Кмет на община Венец.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
Административен съд по местонахождението на имота.
Ред и срок за обжалване:
Редът и сроковете за обжалване са съгласно чл.213 от Закона за устройство на територията.
ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ СРОК ИЛИ ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАЯВЕНАТА ОТ ВАС АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ВЕНЕЦ.
За услугата се заплаща такса5,00 лева на кв.м./ общо РЗП
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой