Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1146 Издаване на писмо за определяне необходимите действия, които възложителят на плана/програмата трябва да предприеме за издаване на решение за преценяване на необходимост от екологична оценка или за издаване на становище по екологична оценка

      Екологичната оценка на планове и програми е превантивен инструмент за оценяване на евентуалните значителни въздействия върху околната среда в резултат от прилагането на планове и програми от интернационално, национално, регионално и местно равнище. Оценката се извършва едновременно с разработването им, т.е. подходът е към интегриране на процесите. Извършването на екологичната оценка се съвместява изцяло с регламентираните национални процедури за изготвяне и одобряване на планове/програми, като органите, отговорни за одобряването им, трябва да се съобразят със становището/решението по екологична оценка.
  • На основание на:
    • Наредба за условията и реда за извършване на екологична оценка на планове и програми (Загл. изм. - ДВ, бр. 3 от 2006 г.) - чл. 3, във връзка с
    • Закон за администрацията - чл. 2, ал. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 14
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Процедурата по екологична оценка се прекратява, когато повече от 12 месеца от даването на указанията в писмото, възложителят не е внесъл информация/документация.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на околната среда и водите
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • За административната услуга не е предвидена процедура за обжалване.

  • Ограничения и условности:
    • При електронно заявяване на услугата, гражданите и организациите се идентифицират с КЕП. Средството за електронна идентификация е с ниво на осигуреност „високо“ по смисъла на чл. 8 от Регламент 910/2014.

      Възможност за подаване на заявления през Системата за сигурно електронно връчване към Държавна агенция "Електронно управление".

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Смолян, общ. Смолян, гр. Смолян, ул. "Дичо Петров" №16, п.к. 4700
Код за междуселищно избиране: 0301
Телефон за връзка: 0301/60100
Факс: 0301/60119
Адрес на електронна поща: riosv-smolyan@mbox.cotact.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Осем часов работен ден при пет дневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 часа до 13:00 часа. Обслужването на потребители на административни услуги в "Центъра за административно обслужване" се извършва без прекъсване на обявеното работно време. В случаите, когато има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане