Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Сигурност, информационни технологии и административно обслужване на населението"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл."7-ми Април" №1, п.к. 2825
Код за междуселищно избиране: +359 7434
Телефон за връзка: (+359 7434)31-08
Факс: (+359 7434)31-05
Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08:30 ч. до 12:00 ч. и от 12:30 ч. до 17:00 ч.
Подаване на молба-декларация за обстоятелствена проверкаПодаване на заявлението в общинска администрация
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НАП или КЕП
Необходими документи:
1. Молба-декларация – 2 бр., по одобрен от Министерството на правосъдието образец, заверено от ТДД.
2. Скица на парцела (имота)
3. За сгради – строително разрешение, скица по ЗРП
4. Удостоверение за данъчна оценка.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 10.00 лв. / 5.11 €
За бърза услуга 15.00 лв. / 7.67 €
За експресна услуга 20.00 лв. / 10.23 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път