Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правни, финансови и стопански дейности"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Изгрев, бул. "Д-р Г. М. Димитров" № 52-Б, п.к. 1040
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 02 9701 321; Цената на разговор е според тарифния план на клиента
Факс: (02) 873 52 58
Адрес на електронна поща: services@bpo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване: понеделник - петък - 8.30 - 17.00 часа;
Работното време с клиенти в Центъра за административно обслужване е от 8.30 часа до 17.00 часа;
Каса, работа с клиенти: понеделник - петък от 8.30 часа до 17.00 часа;
Централна патентна библиотека, работа с клиенти: понеделник - петък от 8.30 часа до 17.00 часа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Вписване на ползвател на регистрирано географско означениеПравото за ползване на регистрирано географско означение се придобива чрез вписване на ползвател, считано от датата на подаване на заявката.
Правото на ползване на географското означение принадлежи на всяко лице, което е вписано като негов ползвател.
Вписаният ползвател може да използва географското означение само за стоката, за която е регистрирано.
Заявяване и експертиза на заявка за вписване на ползвател на регистрирано географско означениеНеобходимите документи за вписване на ползвател на регистрирано географско означение са следните:
1.Заявка за вписване на ползвател;
2.Пълномощно (когато е необходимо);
3.Документ за платени държавни такси по Тарифата;
4. Удостоверение от съответната община, че заявителят извършва производствената си дейност в определеното географско място;
5. Удостоверение, издадено от съответното централно ведомство, че произвежданите от заявителя стоки отговарят на установените за географското означение качества или особености;
Издаване на свидетелство за вписване на ползвател до 14 дни след издаване на решение за вписване на ползвател.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на ЕАУНивото на идентификация за услугата в съответствие с чл. 8 от Регламент (ЕС) № 910/2014 г. е "ВИСОКО".
За достъп до тази електронна услуга са необходими:
1. Регистрация с потребителско име и парола;
2. КЕП (квалифициран електронен подпис)
За услугата се заплаща таксаЗаявяване и експертиза за вписване на последващ ползвател - 190 лв.
Вписване на последващ ползвател - 30 лв.
Издаване на свидетелство - 50 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път