Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Банско, гр. Банско, гр.Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, п.к. 2770
Код за междуселищно избиране: 0749
Телефон за връзка: (0749)074988621
Адрес на електронна поща: obabansko@bansko.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:00, Служителите от отдел"Обслужване" подсигуряват непрекъснат достъп до заявяване на административни услуги от 7.30-18.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Информация за услугата ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 07:30 до 18:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
· 0749/88648
• 0749/88619
Специалисти от отдел „Приходи“
· 0749/88639
• 0749/88640
Касиери от отдел „Приходи“
· 0749/88638
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Срокът за предоставяне на услугата:
14 дни
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:
Едностранна комуникация: информация съгласно дефиницията за Ниво I и предоставяне на онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри (II-ро ниво)
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА:
delovodstvo@bansko.bg
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;